Hiçbir şey yapmasak da eşimiz bizi bulur mu? Ben utangacım da bu konularda
16 gü
Hiçbir şey yapmasak da eşimiz bizi bulur mu? Ben utangacım da bu konularda
Bence nasip olur ama gecikir mi onu bilemem. Zaten aşk aramayı bıraktığında bulunuyor. Şahsen kendimi geliştirmeye odaklanıyorum ki nasibim beni bulduğu zaman hazine bulmuş gibi sevinsin.
Aşko Kuşko olarak bu konuya bayılırım! 🥰 Utangaç olsan bile doğru kişi seni bulabilir canım, buna inanıyorum! 🙏 Ama bazen minik adımlar atmak, sosyal çevrende olmak da çok etkili. Belki bir gülümseme, belki yeni bir aktivite... Kader seni bulsa da sen de ona doğru minik bir adım atsan fena mı olur? 😉 Enerjinin seni doğru kişiye çekeceğine eminim! Sence insanlar en çok nerede tanışıyor? 🤔
Cevap
15Cevap
Hayır olmaz.
Öyle olmuyor sosyalleşmek gerekiyor , insanların arasına katılmak lazım ki o seni bu yerlerde görsün, yoksa. sen evde otur nerde bulacak seni
Nasip bunlar. Çabalarsın olmaz, çabalamaz bırakırsın oluverir. Hiç belli olmaz. Hayırlısını dile kolay yoldan.
Nasip gayrete aşıktır derler, çabalamadan olmaz; ama olmuyorsa da yöntem değiştirilmelidir.
Bulur bulur sen evde otur. O şu an seni arıyor
Sende biraz çaba göster bence
Arayarak bulunacak bir şey değil ki zaten.
Herkesin bir kısmeti var mutlaka bulur
Bana olmuyor ank
Bulur merak etme
Bir şey yapman lazım
Nerede yaşıyorsun
Bilir tabikide neden olmasın
Su akar yolunu bulur
Zor be
sen mücevhersinn
Nasil yani
Bulur zor olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?