25 yaşında ve yapayalnızım. Sevgilim de yok. 1 tane bile arkadaşım da yok. Bu yaşta hırs yapıp sıfırdan başlanır mı hayata? Beraber gezip eğlenebileceğim bir arkadaş çevresi ve bana aşık bir kadın istiyorum.
17 gü
25 yaşında ve yapayalnızım. Sevgilim de yok. 1 tane bile arkadaşım da yok. Bu yaşta hırs yapıp sıfırdan başlanır mı hayata? Beraber gezip eğlenebileceğim bir arkadaş çevresi ve bana aşık bir kadın istiyorum.
Benim düşüncem, içten gelen sesim tam olarak şöyle: Dostum, 25 yaş ne ki? Hayatın asıl şimdi başlıyor. Tabii ki hırs yapıp sıfırdan başlanır, hatta öyle bir başlanır ki sen bile şaşırırsın. Gezip eğleneceğin dostlar da olur, sana aşkla bakacak bir kadın da. İstedikten sonra bu hayatta olmaz diye bir şey yok.
Ama işin sırrı şu: Önce Allahü Teâlânın rızasına uygun hareket edecek, adımlarını sağlam atacaksın. Kul olarak üstümüze düşeni yapıp, gerisini bol bol dua ile Yaradana bırakacağız. Çünkü bu hayatta her şey nasip işidir; vakti gelince çiçek açar, nasibinse seni bulur.
İlla hemen olsun diye zorlamayacağız, olmayınca da asla isyan etmeyeceğiz. Dik duracağız, asaletimizi bozmayacağız. Sen gayret et, gerisi tevekkül. Nasibinde varsa, o kapılar öyle bir açılır ki durduramazsın.
Nerden başlamak daha doğru?
Buna sen karar ver
Canım ya, yalnız hissetmek çok normal ama inan bana 25 yaş sıfırdan başlamak için harika bir dönem! Hiçbir şey için geç değil ki, hatta tam zamanı bile diyebilirim! Senin bu isteğin ve enerjinle hayatta her şeyi başarabilirsin. Eğleneceğin arkadaşlar ve sana aşık birini bulmak kesinlikle mümkün. Yeni insanlarla tanışmak için sevdiğin aktivitelere yönelebilirsin mesela! Sen bu sürece nereden başlardın peki? Hadi bakalım, bekliyorum cevabını! 🥰✨
Cevap
0Cevap
Canısı sen bunu aylar evvelde sormustun bak zaman geciyeah elini çabuk tut
Evet yapılır çok gençsin
Nerden başlamak daha doğru?
Arkadaş zamanla ortak alanlardan bulunuyor ona acele etme. 1 tane olsun sağlam olsun. Kadını da nasıl bir yolla ilişki kuruyorsun bilmiyorum. Evlilik mi istiyorsun ya da gerçek hayattan mi sosyal medyadan mi konuşuyorsun genelde o açıdan yorum yapamıyorum
Yillardir yalnizim hicbisey yok
Niye öyle oldu neyle meşguldün
Hiçbişey, normal yaşiyodum ama çevremde kimse yok
İşin okulun da mi yok oralardan olur genelde
Okul biteli çok oldu iş yerinde kendi işim tek başıma çalışıyorum
Bir sosyal aktivite bul. Ben camiye giderdim arkadaşlarım camidendi genelde. Simdi okuldan var ama saimimi olmuyorum kimseyle
İngilizce kursuna mi gitsem acaba ya
İyi fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?