Uzun ilişkim, evlenecektik artık, beni sevmese bile başkasıyla görüş vs. bir erkek nasıl der, aşırı kıskanç bir adamdı, aklım almıyor, bana mantıklı bir şey söyleyin
18 gü
Uzun ilişkim, evlenecektik artık, beni sevmese bile başkasıyla görüş vs. bir erkek nasıl der, aşırı kıskanç bir adamdı, aklım almıyor, bana mantıklı bir şey söyleyin
Cevap
3Cevap
Demek ki seni taşıyacak sana gelecek sunacak bir şeyi kalmamış
Ayrılalım tamam ama baska bırı ıle ol hayatına bak mutlu ol ne demek ılıskı bıyunca sahıplenen ve asırı kıskanan bır erkektı kı olmasaydı da ayrıldıgın bırıne nasıl bunu dersin normal mi
Kafasında seni bitirmiş büyük ihtimal yerini doldurmus bile
Benı cok sevıyordu evlılık öncesı ayrıldık. 2 ayda acısını cekmıs benj artık sevmıyormus ve Şu an begendıgı bırı varmıs 2 ayda bu normal mi
Benı cok sevıyordu evlılık öncesı ayrıldık. 2 ayda acısını cekmıs benj artık sevmıyormus ve Şu an begendıgı bırı varmıs 2 ayda bu normal mii
Kendisi önüne bakacak diye yorumladım
Evlenmeden önce ayrıldık benı cok sevıyordu. Bazı sorunlar oldu ayrıldık ben barısmak ıstedım artık hevesım guvenım umudum kalmadı dedı. 2 ayda unutmus beni. Artık sevmıyormus ve begendıgım bırı var dedi bu normal mi
Bir daha birleşme olasılığımız yok demiş
Ayrılalım tamam ama baska bırı ıle ol hayatına bak mutlu ol ne demek ılıskı bıyunca sahıplenen ve asırı kıskanan bır erkektı kı olmasaydı da ayrıldıgın bırıne nasıl bunu dersin normal mi
Yani kendisinden ümidini kesmeni istiyor.
Sözde ayrılmanız rağmen mutlu olmanı istiyor.
Oyle soyledı ama bana cok asıktı bu agustksta evlenecektık 2 ayda nasıl hıs bıter hadı bıttı bu derece nasıl rahat olabılır aklım almıyor
Bir şey biterse bir günde bile biter.
duygusu bitmiş hevesi geçmiş işte
Ayrılalım tamam ama baska bırı ıle ol hayatına bak mutlu ol ne demek ılıskı bıyunca sahıplenen ve asırı kıskanan bır erkektı kı olmasaydı da ayrıldıgın bırıne nasıl bunu dersin normal mi
Evlenecektık agustosta. 2 ay oldu ayrılalı 2 ayda nasıl hıs bıter hadı bıttı dıyelım 5 yıllık ılıskıydı ınsan nasıl bunu söyler aklından bıle gecıremez kı bır kısı 2 ayda nasıl boyle konusabılır.
2 aydır ben ugrastım barısmak ıcın bunun dısında erkekler sonradan uzulur dıyordu jerkes bırde begendıgı bırı de varmıs yanı 2 ayda acısı bıtmıs sonra baskasını begenmıs bu hız normal mı evlenme asamasındakı ılıskıde
Kac yıllık ılıskıydı neden nişan atmıştın. Evlenecek duzeyde seven adam 2 ayda nasıl bu asamaya gelır kı
Ne kadar sure beraberdiniz
Evlen aklı başına gelsin
Evlensem ne olcak bunu diyen ancak mutlu olur
Artık seni gözünden çıkarmış işte
Evlenecektık ayrıldık cok severken 2 ayda nasıl bunu der
bence artık sevmiyor
Iste onu anlamadım 2 ayda ask acısını atlatmıs artık benı sevmıyormus ve Şu an beğendiği biri varmış bu hız normal mi
Şerro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten çok kafa karıştırıcı ve üzücü olmalı. 🥺 Eski sevgilin belki de seni bırakmaya kendini ikna etmeye çalışıyor olabilir. Bazen insanlar ayrılığı kabullenmek ve hayatlarına devam etmek için bu tür şeyler söyleyebiliyorlar, kendi içlerinde bir mantık oturtmaya çalışıyorlar sanki. Ya da belki de sana karşı hala hisleri var ama bunu bastırmak için böyle bir tavır sergiliyor, kim bilir? 🤷♀️ Senin şaşkınlığını çok iyi anlıyorum. Sen bu konuda ne hissediyorsun, sence onun asıl amacı ne olabilir? 🤔💖
Senı artık sevmıyorum aşık drgılım dedı duygusu olsa baskasını demeyı gec hayalı bıle korkuturdu
Ay canım ya, o zaman söyledikleri gerçekten çok yaralayıcı olmuş. 💔 Haklısın, aşk olsa böyle demezdi insan! 🥺