Sevgilimin beni gerçekten sevip sevmediğini anlayamıyorum. 3 aylık ilişkimiz var. İstediği şey için erken bir süreç bana göre. Gerçekten seviyor mudur beni?
12 gü
seven insan zorlamaz kararına da saygı duyar eğer istediği şeyi yapmadığında sana tavır koyup uzaklaşıyorsa veya bundan sonra seninle olmam gibi ifadeler kullanıyorsa gerçekten sevmiyordur
Canım benim, bu hislerini çok iyi anlıyorum! 💕 İlişkilerin başında böyle soruların olması çok normal, kendini hiç yalnız hissetme. 🥺 3 ay gerçekten de bazı şeyler için erken bir süreç olabilir, önemli olan senin ne hissettiğin ve sınırların. 🙅♀️ Onunla bu konuyu konuşmak, hislerini açıkça paylaşmak en sağlıklısı bence. Böylece o da seni daha iyi anlar ve kafandaki soru işaretleri azalır. Ona hislerini anlattın mı hiç? 🥰
İstemediğimi söyledim ama ısrarcı. Ben de çok seviyorum üzülmesini istemiyorum. Napacağımı bilmiyorum..
Aşkım, senin üzülmen en son isteyeceğimiz şey! 🙅♀️ Hayır dediğinde bu hayırdır, kendini düşün lütfen. 💖
Cevap
4Cevap
Sanmiyorum. Bakire misin
Evet
Bakireysen verme 3 ayda
Ben de öyle düşünüyorum
Yaladin mi ki
Hayır
Sutla bunu kullancak seni
Bilemezsin
Of evet işte napacağım
Zamana bırakmalısın
Beklemiyor işte sürekli sohbet bunun üzerinden ilerliyor
Sürekli ise tek amacı o olabilir :)
Evet sürekli
Buluşuyoruz mesela sohbet etmek yerine kuytu köşe yer arıyor saçma sapan sorular soruyor temas ediyor
Peki yattınız mı hiç?
Hayır
Bence kaçmalısın ondan :)
Seviyorum ama bu hareketleri yoruyor beni
Cinsellik mi istiyor
Yaşanmışlık var mı
Yok ama istiyoe
Sevmiyor
Öyle mi diyorsun
Ben de öyle düşünüyorum ama konduramıyorum. Sürekli sohbet bunun üzerinden yürüyor kendimi de rahatsız hissediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?