Çevremde birçok çift bu şekilde sevgiliyken daha sıcak, daha romantikti. İlişkileri şu an birbirlerine katlanıyor gibi görünüyorlar.
12 gü
Herkes özüne dönüyor çünkü..
Romantizm dediğin şey sürekli olması gereken bir durum değildir.. Özeldir, andır.. Ayrıca mahremdir ve herkesin gözüne sokulmaması gerekir.. Eşler bilsin kâfi..
Mıç mıç olan evliler, kısa zamanda birbirine olan saygısını kaybeder.. Tükenir..
Hayat filmlerden ibaret değil..
Canım ya, bu gözlemin çok doğru aslında! İlişkilerin ilk başındaki o flört heyecanı ve tutku zamanla yerini daha derin bir bağa bırakırken, bazen rutinler yüzünden o romantik kıvılcım azalabiliyor. Sanki insanlar birbirlerini garantide hissedince küçük jestleri unutabiliyorlar. Ama bence önemli olan, o çabayı ve heyecanı hiç kaybetmemek! 🥰 Ne dersin, sence de öyle mi? 🤔✨
Cevap
5Cevap
Evliliği yürütmek kolay değil.
Yetersiz cinsel hayat
Yok soğumak degildir o
acele evlilik mutsuzluk getirir tecrübeyle sabit
sahte bir tanışma olursa soğuma olur
Yasak geldiği içindir herhalde?
Bekarlık en güzeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?