Aynı evde yaşıyoruz yani eskiden çok iyiydi aramız ama son 4 gündür aşırı sinirli ve gergin, yanına yaklaşmak istedim reddedildim, çok ağrıma gitti, yanlış bir şey de yapmadım ve sadece yemek falan isterken konuşturur ve genelde evde sessiz 2 yabancı gibiyiz
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum seni çok üzmüş belli ki, kıyamam sana! 🥺 Dört gündür böyle sessiz kalması, hele de aynı evde yaşarken çok zor olmalı. Belki de seninle hiç alakası olmayan, kendi içinde yaşadığı bir problem vardır hayatım. Bazen erkekler sıkıntılarını içine atabiliyorlar biliyorsun. Onunla nazikçe konuşmayı denedin mi, 'Yanındayım, bir derdin mi var?' gibi? Ne hissettiğini onunla paylaşmak iyi gelebilir. Sen olsan böyle bir durumda en çok neye ihtiyaç duyardın? 🤔