Sevgilisi varken başka erkekle neden takipleşir, ben mi abartıyorum yoksa güvensizlik mi var?

Öncelikle merhaba herkese kafamda dönen sorular var ve çıkamıyorum

1. Buçuk yıllık ilişkim vardı aramızda 80 km olunca ister istemez güven sorunlarım oluyordu kıskançtım

5 gün önce bir cafeye işe başladı patronu işten çıktığında evine falan bırakıyor ben de rahatsız oluyordum başka bir erkeğin arabasına binmesine falan sen bana güvenmiyorsun falan deyip azarlamaya trip atmaya başladı

Bu olaydan 30 dk sonra instasında da yeni bir erkek gördüm kim bu dedim eski iş yerimden çalıştığım bir çocuk dedi mesajlaşmışlar falan aşırı sinir oldum hadi konuşuyorsun isteği kabul etmeden konuşursun kesersin takipleşmek nedir ya da öncesinde canım böyle biri istek atmış bilgin olsun dese ona da razıydım

Sonra böyle dedim diye sen kafanda kuruyorsun bana güvenmiyorsun bir ton şey deyip üste çıkmaya çalıştı ben de ilişkiyi bitirdim sevmediğim şeyler içimde bu aralar nedense şüphe biraz yoğunlaştı bir şeyler hissediyordum ama kanıtlayamıyordum bunları da görünce dayanamadım bitirdim

Bir kadın bence ağır olmalı bir erkek yanaşamamalı.

Çok sevmeyin arkadaşlar gerçekten çok sevmeyin önceliğiniz kendiniz olsun onca emek çaba 1 günde toz duman oluyor
Sevgilisi varken başka erkekle neden takipleşir, ben mi abartıyorum yoksa güvensizlik mi var?
Cevapla