Fiziksel olarak çekici bulmadığım, pasif bir sevgiliyle ilişkiyi sürdürmek mantıklı mı?

Arkadaşlar, 2 aylık flört döneminden sonra ilişkiye başladık ve 2 aydır beraberiz.

Kendisi iyi bir insan ama sürekli benim fikirlerime katılıyor, kendi düşüncelerini pek ortaya koymuyor ve oldukça pasif davranıyor. Bu durum beni rahatsız ediyor.

Bir diğer konu da, ilişkinin başından beri bana fiziksel olarak çok çekici gelmiyordu. Karakterini sevdiğim için zamanla değişir diye düşündüm ama değişmedi.

Sizce:

Çekici bulmadığınız biriyle ilişki sürdürmek mantıklı mı?
Pasif ve kendi fikirlerini pek ortaya koymayan biriyle ilişki sürdürmek mantıklı mı?
Ayrı ayrı yorumlarsanız sevinirim.

Fiziksel olarak çekici bulmadığım, pasif bir sevgiliyle ilişkiyi sürdürmek mantıklı mı?
Cevapla