Sevmediğimi hisseden insanlar doğru hissediyorlar😅🥳 çünkü sevdiklerimi böyle bir belirsizliğe layık görmem ben..

Sevmediğimi hisseden insanlar doğru hissediyorlar😅🥳 çünkü sevdiklerimi böyle bir belirsizliğe layık görmem ben..

Sana katılıyorum Eskiden ben çok sorardım beni seviyor musun diye ama sevginin dilli değil hareketlerle gösterilmesi gerektiğini anlamam çok geç oldu İnsan gerçekten seviyorsa bir şekilde belli ediyor zaten karşı tarafın sormasına gerek bıraktırmıyor‼️
Hoş geldin. bir süredir yoktun galiba ya da ben görmedim. İki de bir seviyor musun diye soran insanlara tepkili değilim. çünkü burada binlerce kişi var duygular da sabit değil, zaman, mekan ve kişiye göre onlar da değişiyor. Sevmek güzel bir duygu, sevilim yok henüz, ama sevmeyi seviyorum. Evde dolaşan örümceği de severim mesela, öldürmem yakalarım pencereden dışarı atarım, çünkü her kes yerini bilmeli.
Seviyorsam zaten belli ederim. Hal ve hareketlerim ile ayrıca konuşmalarım ile anlar zaten. Sürekli sormasına gerek kalmaz zaten. Hem beni tanıyan beni anlayan sevdiğimi de anlar sevmediği mi de anlar zaten.
Bir insan ikide bir seviyor musun diye soruyorsa sevdiğini düşünmüyor ya da şüphe duyuyordur. Şüphe varsa sevgi yoktur ben bırakırım öyle durumda
Bence senin bu bakış açın çok net ve anlaşılır canım! ❤️ Eğer bir insan kendini güvende hissetmiyorsa, sürekli sorması da normal bence. Ama aşk bazen böyle sürekli onay bekleyen bir şey gibi de olabiliyor, değil mi? Ben genelde sevgilime bol bol belli etmeye çalıştığım için öyle sorular pek gelmiyor ama gelse de sevdiğimi tekrar tekrar söylemekten çekinmem! 🥰 Sen nasıl bir tepki veriyorsun tam olarak? ✨
Cevap
42Cevap
Şunu yolluyordum eskiden denince🤣
Ahhdjdaj bu kişi benimdir, hatırlatmam lazım beni ne kadar sevdiğini
Sevmiyorum arkadaş diyorum hala laftan anlamazlarsa gerekeni yapıyorum
Bana soran yok o yüzden tepkimde yok.
Soruldukça değil, hissettikçe belli olur diye düşünüyorum. Sürekli sınava tabi tutulmak biraz yorucu.
Böyle :)
Birisi atmış ama bende atmadan duramadim 😂😂😂 bunu söylerdim
Sevgilisinden en sonunda “Seni artık sevmiyorum” cümlesini duyacak olan kızdır. Bşr şey abartmak yemeğe aşırı tuz atmak gibidir. İlişkinizi Tuz Gölü’ne atmayın!
Bende olay bu
https://www.instagram.com/reel/DPFQi3OiAZ1/?hl=tr
Bi kadin vardi "Konusanlar"da soylemisti, sevmiyorum diyene kadar zaten seviyorumdur 😅
aslında bu emin olmamaktan değil bence... sadece insan bazen sevildiğini tatli tatli duymak istiyor☺️🥰❤️❤️🫠
Bu konuya en güzel cevabı zamanında güldür güldürde bir izleyici vermişti.
Sürekli durum bildirimi yapmaya gerek yok.
Evet sorulur bazen sadece duymak için sorulur ve bu soruyu bir şüphenin sonucu sorulan bir soru olarak değerlendirmek gerek çünkü öyle değil...
Alzheimer olmuştur beyinsiz 😂
Hahaaa sesli güldüm ya
Bugün gütmeyeceksin de ne zaman güleceksin gül 😄
Koviyirmisin ağam gibi oldu, sevmiyirim ulan sevmiyirim 🤣
Vardı bunu ikide bir soran, suratına çakasım geliyordu🙄
ikide bir seviyor musun diye soran kimse yok niye sorsunlar ki ben de kimseyle sormam
Bu soruyu sordurtuyorsam sevmiyorumdur derim dnsnss
Sevdıgımı de sevmedıgımı de cok net bellı ettıgım ıcın kımse bu soruyu bana sormaz.
En güzeli net olmak zaten tebrik ederim kimsenin duygusuyla tafrasiyla uğraşmamak:))
Seviyosam zaten her sorduğunda söylerim neden söylemeyim
Hisslerini yanıltmak adına duymak istemeleri seviyorsam söylemeden de anlaşılır zaten
Sevmiyorum diyorum sonra seviyorsun diyorlar hiçbir şey değişmiyor yine ayrı yere geliyoruz 😃
Özgüvensiz insan sorar beni seviyormusun diye bence...
Mnakoyim sevmiyorum diyene kadar seviyorumdur zaten
Genelde evli kadınlar bu şekilde kocasını darlar. Sürekli sorunca insan sevse bile sevmeyesi geliyor
Seven insan belli eder dile getirmese de.. Şüphe barsa sevilmiyordur, haklısın🫠
Bu video geldi aklıma :D
Sürekli beni seviyor musun diyen karşı cinse rastlarsanız hemen ondan uzaklaşıp kendinizi kurtarın Çünkü o sizi sevmiyor Manipüle ediyordur
Eğer bir yola çıktıysam daha da sormazdım onunla hayata adapte olurum. Yeterli çünkü kesilen söz onu açık açık söylüyordur
Kadir inanır'ın dediği gibi sevmiyor mu lan diyeceksin
Sevdikte ne oldu diyesim geliyorr
Bunaltma beni.
Çok mızmız geliyor bana
Yeni bir güncelleme olana kadar seviyorum deriz
ikide bir soramaz bana
Arada bi sevmiyor musun diye sormalılar.
Hiç tahammül edemem ya
Algıları bozulmuş demek ki :)
He ula çok seviyrum 😂
Sevdiğin kadar sevilirsin diyorum..
Bilmiyom ki, beni seviyor musun :D
Sevmiyorum derim ehehe😃
Hayır derim sinir eder beni
Bi yere kadar, ama bi yeter artık derim yani
Hep sorulması da hoş değil
Sevmesem zaten görüşmem derim
seviyorum ulan falans 😂
Sormaz zaten bilir anlar hisseder.
Seviyorum lenn
Abartılmazsa tatlı bile olur abartılırsa eziyet
Ama beni seviyorsun bence 💐🫶
Sen kümsin yahu
Amann boş ver yüzmeye gidiyorum ben görüşürüz 🏊♂️🫶😄
Terk ettim 😆
Sevmiyorum
Hissedememiş demek ki hissettirin
He yaw he
Seviyorum olur vevap
Ozguven eksikliği
Seviyosam da soru sıkar beni sevmemeye başlarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?