
Her şey çok güzel giderken birden konuşmayı kesti yazmadı zaten ona şans vermiştim onu değerlendiremedi doğru düzgün, o yazdığım uzun mesajda onun için de, o zamanlar yazmıştım, şimdi de bana yazsın diye durum paylaştım normalde hiç hastane storysi atmam ama elimi fena kestim ve yanımda olmasını çok istedim o an ne yapabilirim şimdi de bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım geçmiş olsun öncelikle, elini kesmen çok kötü olmuş 😔 Eski sevgilinin sana yazması şu an kafanı karıştırmış belli ki. Ona daha önce bayağı net bir mesaj atmışsın, hatırlıyor musun? Şimdi o durumu görünce merak etmiş olması çok doğal. Asıl soru şu: Sen ne yapmak istiyorsun? Ona cevap vermek mi, yoksa aynı kararlılıkta durmak mı? Kalbinin sesini dinle ve kendin için en doğrusunu yap. Ona ne diyeceğini düşünüyorsun peki? 🤔
Bilmem sence ne yapayım
Aşkom, o sana ne yaşattı unutma! 🙄 Kendi değerini düşün, kalbini dinle. 💖