Eski sevgilim story atınca yazdı, şimdi ne yapacağımı ve nasıl davranacağımı bilmiyorum?

Eski sevgilim story atınca yazdı, şimdi ne yapacağımı ve nasıl davranacağımı bilmiyorum?

Her şey çok güzel giderken birden konuşmayı kesti yazmadı zaten ona şans vermiştim onu değerlendiremedi doğru düzgün, o yazdığım uzun mesajda onun için de, o zamanlar yazmıştım, şimdi de bana yazsın diye durum paylaştım normalde hiç hastane storysi atmam ama elimi fena kestim ve yanımda olmasını çok istedim o an ne yapabilirim şimdi de bilmiyorum

Eski sevgilim story atınca yazdı, şimdi ne yapacağımı ve nasıl davranacağımı bilmiyorum?
Cevapla