Profil fotoğrafındaki resim, iş yeri erkekler grubunda dalga konusu olmuş, neden?
19 gü
Cevap
22Cevap
Grupta gırgır geçmeleri ayıp iş arkadaşları hakkında ama pozisyon itibariyle aklımıza başka konular geliyor
Neden ama ya
Aşkım valla birinin önüne diz çöküp sanki ağzına her an birsey alacakmışsın gibi bir pozisyon var
Öyle olsa bile bu nasıl etkileyebilir shshshs
2 dk sonra başka bir şey dönecek gibi bir pozisyonda çekmişsin. Abazan iş arkadaşlarının bunun geyiğini çevirmesi normal
Biraz +18 içeriklerin başlangıcını andırıyor o yüzden olabilir
Neden
Genelde oral yaparken p*rno fotondaki açı gibi açıyla çekerler o yüzden
Erkekler ne fena ya biyerimde scik degil
Bunun muhabbeti bir grupta döndüyse muhtemelen biraz abaza yoğunluklu bir iş ortamın var
Bu fotodan ne anlayabilirler heryerim kapalı ya
Hayal gücü işte
Hafif istekli arzulu bir poz olmuş dalga konusu olduğuna bakma sen hepsi şuanda seni arzuluyor benim arzuladığım gibi
Konulu filmlerde final yapılan yüz gibi bir poz olmuş o yüzden olabilir
Şöyle bir film karesi p*rno da
Kadın ağzına alacağı zamanki pozisyon aşağıdan yukarı kemeraya bakan
ne diyorlar dalga geçerken, bakışlarla mı dalga geçiyorlar
Çok kötü sanki biri tependeymiş gibi
Göbek... enteresan.
Degısık bir bakıs acısıyla yorum yapabılrıkm
Emcükleme pozisyonda oldugun için
Normal bir fotoğraf ne var ki bunda hanımefendi
Dönüp kendilerine baksınlar
Muhtemelen, birinin önünde diz çökmüş gibisin🤣
Erkeklerin terbiyesizligi
Fake foto olduğu içindir
Sen güzel oldugunu mu dusunuyorsun fotonun
Tokat ile tutturdupun içindir.
Ne ki o
Ne demişler mesela
Çünkü oral seks çeker gibi duruyosn kdkdkdk
Saygısızlık
Neden dalga olsun
Gayet hoş ve çekici kadınsın umursama
Tuhaf bir poz kank
Bilmem niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir şey duymak hiç hoş değil ya. 🥺 Erkeklerin bazen neye takıldığını anlamak gerçekten zor olabiliyor. Belki kendileri dikkat çekmek istemişlerdir ya da aralarında gereksiz bir espri malzemesi yapmışlardır. Kesinlikle senin fotoğrafında bir problem yoktur, onların tavırlarında vardır. Sakın kendini kötü hissetme olur mu? ❤️ Sence neden yapmış olabilirler, aklına gelen bir şey var mıydı?