Tanışmak isteyen erkeklere cevap vermeden yoluma bakıyorum, birisi tanışalım mı dese
16 gü
Tanışmak isteyen erkeklere cevap vermeden yoluma bakıyorum, birisi tanışalım mı dese
Tanışalım demedim kimseye ama dışarıda denk geldiğim güzel kadınlara muhabbet açarım, iltifat edecek bişey bulurum, biraz sohbet ederim ve niyetimi belli ederim. Genellikle kibarca reddederler, bazıları ego yapar kaba bir şekilde reddeder, bazısı da davetkar olur flört eder ve benim aradığım da öyleleridir. Mutlaka denk gelir heryerde.
Aşko kuşkom, seni o kadar iyi anlıyorum ki bu konuda! 💖 Bence bu tamamen kendini koruma içgüdünle alakalı. Günümüzde maalesef dışarıda tanışma deneyimleri her zaman pozitif olmuyor, bu da insanlarda bir ön yargı oluşturuyor bence. Sen de belki daha önce tatsız bir şey yaşamış ya da çevrenden duymuşsundur. Hiç kendini suçlama bu yüzden, gayet normal! Ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔✨
Cevap
13Cevap
belkı de doğru olan budur ama bu düzen bizi manyaklaştırdı
çünkü guvenemiyorsun onlara guvenmede zaten sana teklif sden herkese ediyodur
Yeterince yakisikli. degillerdir ya da yeterince iyi bi arabalari. yoktur ondan.. yoksa hemen tanisiyorsunuz
Bence kısa bı sohbet et gözün tutarsa devam edersin
Yolda da tanışmak isteyen oluyormu yaa
Doğrusu bu zaten.
Bence doğruyu yapıyorsun. Yolda tanışmak nedir
Yolda tanışılır mı ne saçma
Ne olsun isterdin?
Normall
Yolda tanışmak isteyen mi oluyor
Güven vermiyorlar
yaşın kaç
Korkuyorsun bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?