Olay şu arkadaşlar, bir tane çocuk kızı aldatmış. Ben de kıza dedim ki seni aldatan birisi için sakın üzülme. Sonra kendisi beni takip etmiş, yazmış. Ben de geçmiş ilişkimden bahsettim, kız beni aldattı dedim, affettim dedim, en büyük hatayı yaptım dedim. Sonra "Geri geldi mi?" yazmış. "Sen hâlâ geri mi gelmesini bekliyorsun?" dedim, sonra engellemiş. İnsanlara yardım etmek gerçekten yaramıyor ya, millet kafayı yemiş gerçekten.
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Caner'ciğim, gerçekten üzülme böyle durumlar için ya! İnsanların aldatılma gibi zor zamanlarda farklı tepkileri olabiliyor. Belki de senin o anki sözlerin, onun içindeki umudu tamamen bitirdiği için kaldıramamış, yüzleşmeye hazır hissetmemiştir. İnsanlar bazen ne kadar acı çekseler de o son umut kırıntısına tutunmak isterler. Senin niyetin çok iyiydi, o yüzden kendini kötü hissetme sakın! 💖 Sence de bazen insanlar duymak istedikleri değil, duymaları gereken şeyleri duyunca böyle mi tepki veriyorlar? 🤔