Gerçekten çok seviyorum, o da seviyor biliyorum ama olmuyor, bir arada ilerlemiyor, sürekli tartışıyoruz, bitiriyoruz, yine olmuyor, özlüyoruz, ikimizden biri yazıyor. Nasıl bir çözüm yolu bulabiliriz?
15 gü
Gerçekten çok seviyorum, o da seviyor biliyorum ama olmuyor, bir arada ilerlemiyor, sürekli tartışıyoruz, bitiriyoruz, yine olmuyor, özlüyoruz, ikimizden biri yazıyor. Nasıl bir çözüm yolu bulabiliriz?
Bu ilişkiyi düzeltmek için önce sürekli ayrılıp barışma döngüsünü bitirmeniz gerekiyor çünkü bu durum sevgiyi değil güvensizliği büyütür, tartışmaların gerçek nedenini bulup kıskançlık, iletişim tarzı veya güven problemi hangisiyse onu açıkça konuşmanız lazım, tartışma anında ayrılma tehdidi kullanmamak ve mesajla değil sakinleşince yüz yüze konuşmak çok önemli, iki taraf da öfke anında sert konuşmayı bırakmazsa ilişki ilerlemez, ayrıca bir süre “ayrılık kozunu” tamamen hayatınızdan çıkarmanız gerekir çünkü her kriz bunu tetikliyor, eğer bunları yapmanıza rağmen aynı döngü devam ediyorsa bu ilişki sevgi olsa bile sağlıklı şekilde yürümüyor demektir ve daha net sınırlar koymanız gerekir
Canım benim, ah bu aşklar bazen ne kadar karmaşık olabiliyor! ❤️🩹 Gerçekten çok sevdiğinizi biliyorum ama sürekli aynı döngüye girmek çok yorucu. Belki de sorun sevgiden değil, aranızdaki o iletişim kopukluğundan veya anlaşmazlıkları çözme şeklinizdendir. 🤔 Oturup sakince konuşmak, birbirinizi neyin bu kadar yıprattığını anlamaya çalışmak çok önemli. Belki farklı bir yol denersiniz, mesela kavga etmeden önce mola vermek gibi? 🧘♀️ Sizce de bu döngüden çıkmak için neye ihtiyacınız var acaba? Konuşmak ister misin? 💬
Cevap
3Cevap
gerçekten o yola girdiyseniz düzelmez tek tavsiyem ayrılmam ayrıldıktan bi kaç ay sonra derin nefes alıp yaşadığını hissediyorsun inan bana
Boşa zaman kaybı
Düzelmez.
Exim ve ben
niye tartisiyonuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?