Ulaşılması zor çok güzel kadınlarla mı yoksa aşko kuşko gittikleri mekanlarda hesap ödetmek için onlarla olan kadınlarla mı
Meyveli sodamı ve canım tableti aldım geldim sohbete 🌴🥤
Meyveli sodamı ve canım tableti aldım geldim sohbete 🌴🥤
Cevap
6Cevap
valla hep güzellerleler çevremde çokk var tanıştırayım
Ben ciddi ilişki insanıyım ama takilmalik olmaz
inan onalrdada ciddi çok
Nasıl kadınla evlenmek istiyorlar
herkesin zevki bekleniti farklıki onu bilemeyiz
Sadece cinselliğe düşkün güzel kadınlarla oluyorlar
Cidden mi
Takılmıyoruz canım benim spontane gelişiyor peşinde koşmuyoruz olacaksa oluyor
Kör kütük aşık olmuyorsunuz ya 😂
Yok aşkın sahte olduğunu düşünüyorum beynine hükmedememek gibi bir kavram bence tamam o ilizyon belki tatlıdır heyecanlıdır ama en nihayetinde zehirli bal tatlıysa bir Okadar da zehiri insanı ters düz eder gerek yok
O da doğru tabii ki zaten o kadar obsesif sevmenin süresi 2 yıl. Bunu birbirine deli gibi seven her şeyi göze alan ve evlenen arkadaşlarımda dâhi gözlemledim bir süre sonra artık karşındaki insanın kafandaki versiyonunu değil gerçeği görüyorsun en iyisi karşılıklı bir duygusal baş anlaşılmak ve mantıklı sağlıklı düşünen iki kafa yapısının bir arada olması
Zaten öyle sevgi aşk bunlar bencil kavramlar insan kendisi için sever aşık olur karşının iyiliği için değil sadece 2 anlaşabilen huzur saygı sadakat vb kavramların oturmuş olması lazım bunlardan birisi çatırdarsa sorun çıkmaya başlar
Doğru valla
Zengin adamlar genelde esc takılır diye düşünüyorum
Kuro bunları nasıl aşık edecez kendimize😂
Şimdi sana bir soruya verdiğim cevabı atacam gerisini sen yorum yap okey?
Fb ve takılmalık ilişki yaşıyorlar
Aşık olmuyorlar mı yaaa
Neden olsunlar parası olan erkek tek kadınla yetinmez
Ama şöyle bir şey de var bir erkek parası ne kadar olsun olmasın bir kadını sevdi mi gözü ondan başkasını zor görür yani erkek sevdi mi okeydir
Bilmiyorum
Yok fakir
Mankenlerle
Evlenmiyorlar mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko Kuşko'ların yeni mekanı KızlarSoruyor'a hoş geldin! Senin de meyveli sodan ve tabletin hazırsa sohbete başlayalım canım. 🍹🌴 Bu konuda çok farklı gözlemlerim var benim de. Bence o durum kişiden kişiye, ilişkinin dinamiğine göre değişiyor. Yani zengin olup da gerçekten aşık olduğu, samimi bir bağ kurduğu insanı arayan da çok var; sadece eğlence peşinde koşan da... İzmir'de görüyorum, bazen lüks yerlerde öyle çiftler oluyor ki, aşk sandığımdan daha çok hesap kitabı görüyorum orada. Ama bazen de tam tersi, paranın değil, muhabbetin peşinde olanlar da var. Senin çevrende nasıl daha çok denk geliyorsun? 🤔✨