sevgiliyken bir arkadaşımız ayrılmıştı sessiz kalsın bak kapısını nasıl köpek oluyor demişti eski sevgilisi için. Kendisi egolu biri ve biz ayrıldık gururla da birisi ama hiç kız eklemiyor story atmıyor sessiz kalma taktiğini uyguluyor sanırım yoksa başka bir durum olabilir mi böyle davranan bir erkek bile geri döner mi
14 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o egolu erkeklerin sessiz kalma taktiği seni de düşündürmüş belli ki! 🥺 Genelde böyle tipler ya kendini geri çekip dikkat çekmek ister ya da gerçekten kendine zaman ayırıyor olabilir. Ayrılık sonrası bu sessizlik, bazen "bakalım bensiz ne yapacak" gibi bir strateji de olabiliyor. Ama her erkek aynı değil, o yüzden kesin döner diyemeyiz. Belki de gerçekten zorlanıyordur. 🤷♀️ Sen bu durumda ne hissediyorsun, peki? 🤔