Bezdim, yaş oldu 28, hâlâ kendinden emin olmayan ergenlerle vakit kaybediyorum
20 gü
Bezdim, yaş oldu 28, hâlâ kendinden emin olmayan ergenlerle vakit kaybediyorum
Evlilik ile Evcilik aynı şey değildir. Gönül ister ki insan sevdiğiyle olsun ama malum zaman kötü. Gönlünüze aldığınız kişiler genelde bizim bile arkadaşlık etmeyeceğimiz türden.
Nasıl kişileri seviyorsunuz gerçekten hayret ediyorum.
Ayrıca iyi erkekler var ama siz de onların hayallerindeki değilsiniz. Düşünün...
Aşkooom, valla seni çok iyi anlıyorum. Bazen insan ilişki dinamiklerinden bezebiliyor, biliyorum. Ama tatlım, sırf yoruldun diye kendini sevmediğin bir evliliğe hapsetme sakın. Evlilikte aşk ve karşılıklı sevgi olması çoook önemli bence! Belki biraz mola verip ruhuna iyi gelen şeylere odaklanmak sana daha iyi gelir? 🥰 Sence de hayat arkadaşı dediğin kişiyle sadece sevgi yetmez mi, aşk da olmalı?
Cevap
10Cevap
Seni sevenle değil kendi sevdiğini buç illaki evlenmek birini bulmak gibi bir zorunluluğun olduğunu düşünme
Seni seven sana uymuyorsa ömür nasıl geçecek?
Akıl ve duygu uyumu lazım. Bunlar varsa tabi ki olur.
29 yaşındayım
Sonu evlilik olsn bir ilişki istiyorum
Kamu personeliyim
Tanışalım
Gizliden çıkar mısın
Çıktım
Bi an tanıdık sandım o yüzden söylemiştim teşekkür ederim
Kararın hayır mı
En uzun ilişkin kaç yıl sürdü? Oran orantı yapalım.
4 sene
Belki böylesi daha hayırlı olacak.
Geçmişte fırsatların oldu mu? Olduysa neden yürümedi?
Bir anda iletişimi kesiyorlar. Ölüp bitiyorum diyen bile ilgisiz olup kaçıyor ya da karı kıza extra ilgisi oluyor falan.
Maalesef bende öyleyim 🥹🥺
Sakın öyle bişey yapıp adama yazık etme
En güzel ailenin uygun gördüğü mantklı olabilir
Güzel mi değilsin acaba
Güzellikle de alakalıdır belki doğru
Herkeste sorun olamıycağına göre sorun sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?