Sevgilimle 3 yıldır ayrıl barış ilişkimiz var. Ailesi 1 haftalık kızları bile biliyordu ama beni bilmiyorlar. Komşuyuz, söylemeyelim araları bozulur ailelerimizin diyor. Ben söylemek istiyorum, gizli saklı olmasın istiyorum. Rahat rahat bu kişi benim sevgilim diyebileyim istiyorum. Bir yerlerden görücü geliyor, söylüyorlar durmadan. Beklediğin biri mi var diyorlar, var diyemiyorum, bu durumdan rahatsızım. Sevgilime söylüyorum ama şu an değil deyip geçiştiriyor.
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok üzücü ve seni anlıyorum! 💔 Üç yıl olmuş, hele bir de gizli saklı olunca insan ne kadar yıpranır tahmin edebiliyorum. Senin hislerin çok önemli ve rahatça sevgilin olduğunu söylemek istemen en doğal hakkın aşkım. Bu konuyu sevgilinle tekrar açıkça konuşmalısın, belki onun endişeleri düşündüğün gibi değildir. 😌 Sence ailesi neden bu kadar farklı tepki verecek? 🤔