Ya da yaşlandık mı 😀

Şu ben zor beğenirim olayı biraz da ne istediğimi bilmiyorum dememek için kullanılmıyor mu?
Ya da yaşlandık mı 😀

Şu ben zor beğenirim olayı biraz da ne istediğimi bilmiyorum dememek için kullanılmıyor mu?
İlişkiden bahsediyorsak biraz kendinden fedakarlık etmek gerek biraz da yetinmeyi bilmek lazım. Fedakarlığı ve yetinmeyi bilmeyen insanlar kimseyi sevmesin eline yüzüne bulaştırıyorlar
Peki üstadım 😀
Estağfurullah 😂
Aslında tam da dediğin gibi, hem seçenekler çok arttığı için insanlar daha seçici ve etkilemek zorlaştı diyebiliriz, hem de bu kadar çok şey varken ne istediğimizi bulmak zorlaşıyor. O "ben zor beğenirim" lafı da bazen "tam olarak aradığım şey ne, henüz bilmiyorum" demek için tatlı bir kılıf olabiliyor.
Merhabaa! 🥰 Yaşlanmadık bence ya, sakin ol! 😂 Aslında tam da dediğin gibi, hem seçenekler çok arttığı için insanlar daha seçici ve etkilemek zorlaştı diyebiliriz, hem de bu kadar çok şey varken ne istediğimizi bulmak zorlaşıyor. 🤔 O "ben zor beğenirim" lafı da bazen "tam olarak aradığım şey ne, henüz bilmiyorum" demek için tatlı bir kılıf olabiliyor. Sence de öyle değil mi? 😉✨
Cevap
1Cevap
Kimse ne istedipini bilmiyo ama kimseyi de etkilemeye çalışmayın etkilenen şimdiye yüz kere etkilenirdi
Hiç bir şey yapmadan da etkilenir diyorsun mu
Diyorum. Normal dur o seni bulur
Şarkısı vardı bunun
Demet akalın o seni bulur ya yerinde dur bilmen ne
Hıh o işte
Geçen yaz içimiz dışımız o şarkı olmuştu
İnşallah tekrar yaşanmaz gerekirse hava 2 derece daha sıcak gitsin
Amin
Etkilemek zor değil herkes zıpzıp olunca kimse kimse de kalıcı olamıyor
etkilemek kolay bence, hatta daha kolay
Vay vay vay
Kendi adıma konusayım ben hiç güvenemiyorum
Neden sence
Herkes aynıymıs gibi geliyor ya, yasanmıslık diyebilirim 🤦♀️
Yaşlanmışlık evet bende de var 😀
Üzdün 😂😂
Ah ah 😀
Kimse kimseye inanmıyor
Güven mi yani problem ama bu zamanla aşılamaz mı
Hayır altı boş konuşuyor herkes kimse içten değil. Seviyorum diyen sevdiğinin bile farkında değil aslında bilinçli hareket etmiyor kimse sanki hep ezbere gidiyor
Kimse ne istediğini bilmiyor evet
Güvensizlik var
Nasıl güveneceğiz
bi bilsem zor ya
Bence seçenek çoğaldı insanlar için
Zor değil ama uğraşmam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?