Erkekler ve insanlar neden bana ilgisiz ve umursamaz davranıyor, sorun bende mi?

O kadar kişi yazıyor mesela, sadece istediğime cevap veriyorum. Konuşma bitirici cümleler kuruyorlar, iyi bakalım falan. Sevgilim olsa yine aynı şekil. İlgisiz insanlar denk geliyor hep. Sadece erkekler değil, tüm insanlar. Demek ki bende sorun var.
Erkekler ve insanlar neden bana ilgisiz ve umursamaz davranıyor, sorun bende mi?
Cevapla