Güncellemeler
23 gü
Kesin kendimden kısa kız seviyorum palavralarını
Göz var nizam var adalet var hukuk var 180 üstü erkeğe 180 üstü kız yakışır. Kısa kız değil, yalan mı?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Göz var izan var olacak. Adalet var tartı var olacak. Ayrıca insanlar kimle olmak isterse onunla olacak. Yetti artık be hasta insan
Uzun erkek uzun kız isteyecek sevecek yoksa insanları öldürecem
İstemiyorum lan istemiyorum
Allsh yuvanı yapmasın
Ateistim ben moruk. Umarım en yakın zamanda bir yakınının fark eder de tedavi altına alınırsın
Hep Bsna hasta Muamelesi yapıyorsunuz rabbşm sixs bırakmasın
Bak 180 olmasa bile en az 175 üstü kız olmalıki ilerdeki çocuklarım genetik mutasyona maruz kalmamalı
Ne olucak ya sen senden kısa erkkele evlen 😅😅😅
Benim hakkım değil mi uzun boylu erkek tarafından sevilmek allsh blsnızı versin
Len ne beddu ediyorsun. Hem ayrıca senin boyun kaç
Senin boyun kaç diye sormadan kendi boyunuzda kız sevmicek misiniz
Ben kendi boyunda severim
Boyumda*
Hicte öyle değil. 180 üstü erkeğe 155-160 cm kız yakışır
Hayır öyle
Size beddua etmekten bıktım
Ben ne yaptım yav
Kim kısa boylu kız seviyorsa allsh onun blasını versin
Yav bi s. g allahin dengesizi. Sırık gibi boyunla erkeksiz kalmışsın
Allsh yuvanızı yıksın Allah blanızı versin
Beddua etme kaşmer. Git kendine 2 metrelik adamlar bul.
2-3 cm de gayet yeterli
Hayir en az 2 metre olmali
Hayır 180 üstü gayet yeterli
İnşallah bulursun
İmş bulursun demekle olmuyor. Siz kendiniz gibi 180’üdtü kızları severseniz kısaların yüzüne bile bakmazsanız olacak iş bu inşallah demekle olmuyor
Yav o tercih meselesi, onu sorgulama senin hakkın değil
Allah kısa kızın dengi olan kısa erkeği yaratmış zaten siz ne hakla Allah’a karşı geliyorsunuz siz allsh mısınız
Ben 42 numara ayakkabi giyen kiz istemem
Niye istemiyorsun onlar insan değil mi
O zaman sende 42 numara giyme kendini nnoş yap 38 numara giy
Ben istemem dedim ama illaki isteyeni vardir. Bana göre kadında max 38 olur ayakkabi numarasj
Niye o zaman send 38 numara giy o zaman sende nnoş ol travesti ol kendini cücelere ziktir
Ne pis bi karısen sen be. Z. gtirgit sırık embesil
Çok mu cücelere ziktirmrk istiyordum git boyunu kısalt 38 numara giy travesti ol
Allsh hepinizin blasını versin ben katil olacam insanları öldürecen
Sende aşırı cinsel gerilim var. Adamda bulamazsin sen.
Hep bi içinizde uzun boylu kadınlara karşı istemsizlik sevgisizşik var içinizde ben anlamadım neden bu
Çünkü sen ortalamanın üstündesin.
Senin boyun kaç
160
Doğru söyle boyun kaç
Dedim ya 160 cm
Hayır 180’üstüsğn
Kaçsam kaçım ben ufak tefek kız istiyorum
Ya söylesene boyun kaç
160 cm
160 değilsin 185 sim
Peki öyle olsun
Kısa kız yakisir
şart değil
Hayır şart
Niyeymiş
Çünkü Allsj öyle ön görüyır
yalan
Ne yalan
bodur tavuk her eve lazım. süperler