Sohbet ilerlemiyor, doğru kişi olduklarını düşünmüyorum, çoğunun da sohbeti güzel olmuyor, saygılı değiller
20 gü
Cevap
10Cevap
burdakilerden öyle bir şey bekleme bence herkesin kapasitesi bir değil yani akılları başka yerde olunca
Burdan değil genel bahsediyorum
geneldede aynı şekilde
İnsan anlaşılmadığı yerde konuşmayı değil kendini kısmaya başlıyor.. burada artık sohbet kalmadı
Saygılı erkek sayısı az
Evet hemen küfür ediyolar hemen varya
Canım mesela tanışmak için mesaj atiyolar ya bende suanlik düşünmüyorum diyorum mesela kaşrsn falan diyolar bundan bahsediyorum
Kafa dengi çok az insan var
Gerçekten hiç yok ya
Sorun karşı tarafta mi yani
Burdakilerden mi bahsediyorsun
Ha, aşırı resmi biriysen çook zor işin.
sadece kendi cinslerimi terciediyorum
Neden dolayı ilerlemiyor sohbet?
Bilmiyorum yazıyorlar her şey çok iyi falan bi anda sebebsiz konuşmayı kesiyorlar anlamış değilim
Sanmıyorum saygılı biraz da eğlenceli ama sınırını bilen bir kızım misal geçen biri dedi yarın konuşalım tamam iyi geceler dedik bir daha yazmadı neden meselaa onu anlayamadim
🙄 Allah'ım
Bana bir şans ver
yani denk gelmişsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, bazen insanlar gerçekten de umduğumuz gibi olmuyor. 🥺 Öncelikle kendi değerini bil, bu çok önemli! 💖 Sohbeti ilerletemeyen veya saygısız davranan kişilerle enerjini boşa harcama. Belki de doğru insanları çekmek için kendi enerjini yükseltip, sana keyif veren yerlerde bulunman gerekir? Kendine uygun biri elbet karşına çıkar, buna inan! Sence de en önemlisi karşılıklı saygı değil mi? 🥰 Ne dersin, bu konuda senin en çok zorlandığın ne oluyor?