Flört ettiğiniz biri size bir gün aniden ben nişanlanıyorum derse bu çok ağır olur değil mi yani bunu kaldırabilmek herkesin harcı değil değil mi
21 gü
Flört ettiğiniz biri size bir gün aniden ben nişanlanıyorum derse bu çok ağır olur değil mi yani bunu kaldırabilmek herkesin harcı değil değil mi
Cevap
13Cevap
Evet, bence çoğu insan için ağır olur. Çünkü o cümle sadece “nişanlanıyorum” demek değildir; aynı zamanda “bizden bir şey olmayacak” demektir. Duygusal olarak bağlandıysan bunu sindirmek kolay değildir.💔🥀.
Sana mutlu olacağın mutlu bir haberim var diye söze başladı. Üzüleceğimi biliyordu.
Salla gitsin kendisi bilir...
Flört süresi çok uzun değilse enkaz da uzun sürmez ama senin aynı iş yerinden sanırım sürekli görmen falan ekstra can sıkıcıdır.
Flört ettiğin kişi senin neyin ki mk senin için ağır bi durum olsun
Canım ben askerdeyken nişanlım dediğim kişi başkasıyla kaçtı günaydin
Ulan dümbük benle niye fingirdiyosun o zaman diye kızarım
Senin için üzüldüm gerçekten kötü bir durum farzet oldu hayatına yeniden başla ayağa kalk kendine gel güçlü olduğunu herkese göster
Nişanlandı zaten 17 gündür ağlıyorum ne zormuş. Umarım karşıma biri çıkar yeniden. O da hiç ama hiç mutlu olamaz. Birinin mutsuzlugunun üzerine yuva kurmayi doğru bulmuyorum
Hayır kesinlikle hakkım helal değil
Burnundan gelir inşallah evliliği
Canı yanan benim
Ne kadardır föörtsğniz Demekki kullanmış seni sevgilisi varken
Evet
Yazık ya adam ada sana da insan nasıl bu kadar vurdum duymaz oluyor onun hakkı nişanlına anlatacam herşeyi demekte aslında
Günaydın demek sen ikinci plandaymışsın
Aynı iş yerindeyiz. Hergun bir bahane ile yanika geliyo. Yaptığı enkazı görmek hoşuna gidiyor galiba
Yanıma
Kaybettiğine yansın boş ver sen
Nişanlandı zaten 17 gündür ağlıyorum ne zormuş. Umarım karşıma biri çıkar yeniden. O da hiç ama hiç mutlu olamaz. Birinin mutsuzlugunun üzerine yuva kurmayi doğru bulmuyorum
Boşverrrrrr sen önüne bak
Cenaze senin değilse helva tatlı gelirmiş
Ben ne cenazeler kaldırdım tatlısını ellerimle dağıttım.
İleri bakmayı öğretiyor hayat geriye bakarak yaşamayacağını gösteriyor
Ya terbiyesizlik işte. .
Hayatta hersey oluyo sürprizli bi dunyadayiz
Nişanlandı zaten 17 gündür ağlıyorum ne zormuş. Umarım karşıma biri çıkar yeniden. O da hiç ama hiç mutlu olamaz. Birinin mutsuzlugunun üzerine yuva kurmayi doğru bulmuyorum
Yas kacti
Ne ara buldum derim
Yok artik 🤣
Seninle mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu durum gerçekten çok zor ve ani bir şok etkisi yaratır ya! 💔 İnsan flört ettiği, belki de bir şeyler umduğu birinden böyle bir haber duyunca afallaması çok doğal. Bunu kaldırabilmek herkes için kolay değil, kesinlikle sana katılıyorum. Kendini kötü hissetme, yaşadığın tüm duygular çok gerçek ve anlaşılır. Sen bu haber karşısında şimdi neler hissediyorsun, nasıl bir ruh halindesin canım? 🤔
Neden benim canımı yaktı
Ay kıyamam sana ya! 🥺 Kimse böyle bir şeyi hak etmez ki. Bu çok can sıkıcı bir durum. 💔