Daha dün sevgili olduğum eski sevgilim askere gidecek 2 gün sonra. Ve ben yanlış yaptığımı düşünüyorum. 6 ay onu beklemek, kendime yaptığım büyük bir hata, onun benden bunu istemesi büyük bir bencillik değil mi?
19 gü
Biraz uzun ama okuyun ibretlik şeyler yaşadık ama şükür mutlu sonla bitti
Askere gitmeden önce evlilik konuşuyorduk. Aileler birbirini biliyordu, gelecekle ilgili planlar yapıyorduk. Bana defalarca, “Ne olursa olsun seni bekleyeceğim, döndüğünde düğünümüzü konuşacağız” diye söz vermişti.
Acemilik bitip ilk izne geldiğimde ona sürpriz yapmak istedim. Haber vermeden yanına gittim. Bir parkın köşesinde başka biriyle öpüşürken yakaladım.
O an ne bağırabildim ne konuşabildim. Birkaç ay önce birlikte ev kurmanın hayalini kurduğum insan, gözümün önünde bambaşka biri olmuştu. Sessizce dönüp gittim.
Askerliğin geri kalan kısmı çok zor geçti. Üzüntüden ve stresten saçlarıma aklar düştü. Arkadaşlar şaka yollu “askere genç girdin, yıllanmış çıktın” diyordu ama içimdeki kırgınlığı kimse bilmiyordu.
Terhis olduktan sonra hayatıma odaklandım. Çalıştım, toparlandım. Yıllar sonra gerçekten değer veren biriyle tanıştım. Evlendim. Şimdi güzel bir ailem ve iki çocuğum var.
Onun hikâyesini ise yıllar sonra duydum. Önce nişanlanmış, nişanı bozulmuş. Sonra evlenmiş ama evliliği yürümemiş, boşanmış. Hayat herkesi farklı şekillerde sınamış.
Bazen düşünüyorum da… Bir zamanlar ömür boyu sürecek sandığım şey, aslında birkaç dakikada bitmiş. O gün parkta geleceğimin mahvolduğunu sanmıştım.
Meğer kader bana kaybettiğimi sandığım kişiden çok daha güzel bir hayat hazırlıyormuş.
Ben sevgili değilim bu kişiyle ve bana seninle evleneceğim demiyor
Sene 2009. Sakarya Acıkır Topçu Alayında acemi askerim. Büşra diye bir kız arkadaşım var. Bu tombiş sevimli bişii. Neyse ben bunu arıyorum ankesörlüden fakat bunda bir isteksizlik hadi kapat artık demeler falan...
İlyas teğmen sordu "Sevgilin var mı?" diye.
Dedim; "Var ama yok gibi komutanım."
"O nasıl oluyor?" Dedi.
Dedim; "Bu ilgisiz."
Komutan dedi; "O kızı syktrrr et!"
Ben de; ;Emredersiniz komutanım." dedim.
Çarşıda internet kafeye gittim. Hotmail msn'de ailemle kameralı konuşurken bu bana; "Nbr? Nslsn?" falan dedi.
Ben direkt; Syktear Giiiiit!'ı yapıştırdım. Askerlik bitti hatta üstünden 13-14 yıl geçti. Ben evlendim. Çoluk çocuk sahibi oldum. Bunu gördüm yazlıkta. Bu hala aynı. Koduğuuum yerde otluyor. Ve hala bana MaLL MaLL bakıyor uzaktan.
Verilmiş sadakam varmış cidden.
Askerden döndüğümde istemeye gideceğim kız 30 günlük askerken terk etmişti beni. Halbuki yola çıkmadan bir gün önce onların evinde söz almıştım babasından. Kısacası bir bok hak etmiyorsunuz bu modeller olarak
ama askere gideceği zaman yazdı bana daha dün barıstık yarın askere gidiyor bunu benfen istemesi bencillik değil mi sizcede ayrıca bana gelipte ben seninle evlenmek istiyorum demiyor askerden gelince ne olacak diyorum her şeye sıfırdan başlayacağız diyor
Aq vatan için gidiyor herhalde keyfinden giymiyor yarın bir gün savaş olursa kim koruyacak ülkeyi:/) gerçekten seviyorsan beklersin zor ama bekle bence zaman hızlı akıyor ztn
vatan için gidiyor?
Canım ya, bu durum seni çok yıpratmış gibi görünüyor, üzüldüm🥺. Kimsenin senden bir şeyi zorla isteme hakkı yok ki, hele de söz konusu senin geleceğin ve mutluluğunsa. Kendine hata yaptığını düşünüyorsan, bu çok önemli bir his. Senin kendi kararların ve ne istediğin en öncelikli olmalı. Eğer beklemek sana doğru gelmiyorsa, kendini bu yönde zorlamamalısın. Peki sen en derinde ne hissediyorsun bu konuda, gerçekten ne yapmak istiyorsun? 🤔 Hadi konuşalım biraz!
Cevap
10Cevap
Sevgili olduysan, bekle bir zahmet. İnsan sevdiği kişiyi bir ömür bekler..
eski sevgilim
Aaa pardon🙏 eski ise beklemene gerek yok elbette..
dün bana geldi seni seviyorum dedi ama yarın askere gidecek ve bana beni bekle diyor
Barışmak istemiş.. sen seviyor musun peki?
barışmak istemiş zaten istiyor da ben seviyorum sevmekte bir yere kadar ama 6 ay sonra geldiğinde beni istemezse
Neden istemesin ki?
bizim daha öncesinde 3 yıllık bir ayrıl barış sevgilik dönemimiz vardı aldatma tarzı olaylar olmuştu tam olarak aldatma diyemem ama öyle bişeyler yani güvenemiyorum
Anladım. O zaman hiç deneme bence.
bilmiyorum ya of
direkt ayrıl senin kafadaki kadından bir cacık olmaz kimseye
ya tavşan kes sesini be
ne oldu l*n 6 ay fingirdeşemeyeceksin kafelerde sevgilinle hava atamayacaksın biraz daha az ilgi alacaksın diye popiş*n mü tutuştu ayrıl geçmez öyle 6 ay erkeksiz zaman ben seni kucağımda eğlendiririm
ya defıl git kanka ya benim zaten sevgilim yoktu 1,5 yıllık askere gideceği zaman bana gelip beni bekle ben seni seviyorum diyemez sizin gibi aptallar anca beyninizi fingirferlmehe kullanın
he detayı düzgün okumadım pardon
okusaydın o zaman
Şaka gibisiniz cidden 😂 Tamam bekleme git başkasına.
ama askere gideceği zaman yazdı bana daha dün barıstık yarın askere gidiyor bunu benfen istemesi bencillik değil mi sizcefe
Allah'ım kafayı yicem sen yardim et 🤯 🥳
ye kafayı kanka ya hepiniz bencil insanlarsanız p kadar ay gelmesin askere gideceği zaman bana gelip beni brkle desin ok
Tamam bekleme kardeşim kendisine söyle. Olum hangi kafayla yaşıyorsunuz ben anlamıyorum. Ulan sanki şuanda evlisiniz yatakta adam seni 6 ay yalnız bırakıyor gibi tavır alıyorsun bide tavırlara bak. Beklemezsen bekleme oda başka kız bulur memlekette kız mı kalmadı sanki 😄
ya kral mal mısın sorması ayıp ben bu cocugu 6 ay bekledikten sonra baskasına gitmesini mi izleyeyim ne olsun istiyorsunuz six
18 ay bekleyenlerin canı yok muydu bu kadar mı çürüdü bu toplum aq. Neyse beklemek zorunda değilsin ona söyle de ki ben 6 ay beklemek istemiyorum yolumuza bakalım de. 6 ay askerliği bittikten sonra ona yazarsan da senin gururuna onuruna sokayım yazmayacaksın ona sakın
yazacam kanka
🤦🏻
o da seni askerde beklemez zaten rahat ol 🤣 çarşı izinlerin de fanfinfon yapar
bende bundan korkuyorum zaten
6 ay içinde başka manita yapma gibi düşüncen mi vardı anlamadim
söyleyen kişi eski sevgilim sevgili olmadım yanlış yazmışım çök prdon
Gönlünden geçeni yap
Genelde zaten beklemiyorsunuz
hahahaha beklenecek adam olsanız beklenirsiniz
Yok O sizin spulugunuz alakalı biraz:)
canım bu kişi benim eski sevgilim sevgilim değil şu an mal mısınız
nesi bencillik
ama askere gideceği zaman yazdı bana daha dün barıstık yarın askere gidiyor bunu benfen istemesi bencillik değil mi sizcefe
Şaka gibisiniz seviyorsan bekle 😅
ama askere gideceği zaman yazdı bana daha dün barıstık yarın askere gidiyor bunu benfen istemesi bencillik değil mi sizcefe
Gerçekten seviyormusun
Nereye cikti askerliği biliyor musun?
bişmiyorum
İnsan bir merak edip sorar.
dalga geçiyorum nasıl bilmeyeyim Ankara'ya çıktı
Ankara'da nerede? Belki elime geçer
Beklemeyip ne yapacaksın kanka
eski sevgilim ya kanka soruuyu baska yerinle okuyup gelip konusma
Ne alaka aq yav eski olması 6 ay da ne yapacaksın da beklemek zor geliyor sende adam gibi oku aq
kanka sen mal mısın cocuk benim sevgilim değil hasta mısın nesim sevgilim olmayanı ben niye bekleyeyim
Lan daha dün sevgili olduğum niye diyorsun o zaman Aq zalağı kendi yazdığını okusana
yanlış yazmışım kanka sevgili olmadım
O zaman doğru düzgün yaz sonra doğru düzgün konuş mal mısın başka yerinle mi okuyorsun gibi saçmalama
ee kanka konusuyoruz sadece ayrıca askere gitmesine bir gün kala sevgili olsamfa 6 ay bekleyecek olmam dsçma geldi ya neyse pardon kusurs bakma
O zaman sevgili olmayacaksın zaten git gel kısmet bakarız o zaman falan de geç, sevgili değilken tabiki beklemen gerekmez
Ayrıl o zaman
ayrılıyorum zaten
İyi tatlım
Değilsin tabiki
Bence bekle sadık ol
ama askere gideceği zaman yazdı bana daha dün barıstık yarın askere gidiyor bunu benfen istemesi bencillik değil mi sizcefe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?