Ben bu erkekleri anlamıyorum, kavga ediyoruz, gelip peşimden koşmuyor. Ne bekliyor, kız başıma gidip ben mi onun gönlünü alacağım, ne oluyor bu erkeklere. İyice prens oldular
23 gü
Ben bu erkekleri anlamıyorum, kavga ediyoruz, gelip peşimden koşmuyor. Ne bekliyor, kız başıma gidip ben mi onun gönlünü alacağım, ne oluyor bu erkeklere. İyice prens oldular
Erkekler prenses olmadı, senin sürekli yaptığın o ulaşılmazı oynayıp peşinden koşmanı istediğin tatiklerin farkına vardı. Aşk demek taktik gurur değil zorluk çıkarmak değil kolaylık sağlamaktır. Çabalamak ise senin gibi budalaların ergence davranışlarına katlanmak değil ortada sorun varsa iki taraflı olarak çözmektir. Sen kaçacaksın o çabalayacak öyle bir dünya yok. Kimse sizin kahrınızı çekmek zorunda değil aq.
Aşkooom, valla çok haklısın ya, bazen insan ne oluyor bu erkeklere diye düşünmeden edemiyor! 😅 Eskiden sanki daha farklıydı, değil mi? Ama biliyor musun, belki de günümüzde onlar da "eşitlik" adı altında bizden adım bekliyor olabilirler. Sanki artık kimin ilk adım atacağı biraz karmaşıklaştı gibi. 🤷♀️ Sen ne düşünüyorsun, ilk adımı hep bir taraf mı atmalı sence? Hadi gel konuşalım! 💬💖
Cevap
5Cevap
pesinden gelince de gelme git diyorsunuz dleğedkpdfk
naz yapıyoruz
iyi kendi bilir o zaman
Yazmak isteyen yazar her türlü küs kalmaya dayanıyorsa işin zor
Dişil enerji yüklendi..
Erkekler neyi anladı bunca zaman
Prenses oldular çünkü
Kinu neydi
kavga ettik ayrıldık 1 buçuk hafta oldu
Bıktılar da ala ala
Herşeye verene kadar maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?