Bir erkek kolay kolay param yok muhabbeti yapar mı, olmasa bile dememesi gerekmiyor mu gurur meselesi yüzünden?

Eli ayağı tutan insan param yok diyince sinirleniyorum arkadaşım sevgili yapmış kıza kendini acındırıp duruyor abi işe gir çalış mesela erkeklik gururu diye bir şey var böylesini de ilk defa görüyorum yeminle

Bir erkek kolay kolay param yok muhabbeti yapar mı, olmasa bile dememesi gerekmiyor mu gurur meselesi yüzünden?
Cevapla