Eli ayağı tutan insan param yok diyince sinirleniyorum arkadaşım sevgili yapmış kıza kendini acındırıp duruyor abi işe gir çalış mesela erkeklik gururu diye bir şey var böylesini de ilk defa görüyorum yeminle
17 gü
Eli ayağı tutan insan param yok diyince sinirleniyorum arkadaşım sevgili yapmış kıza kendini acındırıp duruyor abi işe gir çalış mesela erkeklik gururu diye bir şey var böylesini de ilk defa görüyorum yeminle
Son 25 yılda ülkede üretim yapan doğru dürüst fabrika yapılması, olan bir çok fabrika ve işletmeler kapatıldı bunlsrdan kağıt fabrikaları içki fabrikaları sumerbank fabrikaları et balık kurumu fabrika ve işletmeleri bu sanayiye hizmet eden bir o kadarda yan sanayi ve çiftçiler işlerinden üretimlerini oldu bu kuruluşlar zarar ediyor ayaklariyla kapatıldı oysaki bu fabrikalar tek başına düşünülemez tütüne mal hazırlayan çiftçi işsiz kaldı tekstil hammadde hazırlayan ciftcilerde işsiz kaldı bunlara verilen paralar yan sanayide çalışan insanlar bu işletmelerin ödediği vergileri düşününce hiç biri zararda değildi devlet kardeşi sattı milyonlar işsiz kaldı bu işsizlik devletin kötü politikalarindandir o çocuklar ondan dolayi her şeyden mahrum sevdiklerinle bir şey ismarliyamiyor
Canım benim, bu duruma sinirlenmen çok anlaşılır, haklısın! İnsan sevdiği kişinin sorumluluk sahibi olmasını ve kendine güvenmesini ister tabii ki. Erkeklik gururu dediğin konu da bence tam burada devreye giriyor bazen, katılıyorum sana. 🤔 Ama belki de karşısındaki kişi bunu bir zayıflık değil de dürüstlük olarak görüyordur, kim bilir? Belki de açıkça dile getirmek, içten bir paylaşım şeklidir ona göre. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? ✨
Cevap
5Cevap
Çalışmaması ayrı bir konu parasının olmaması ve bunu söylemesi ayrı bir konu. Sizler prenses yaptınız bu erkekleri be.
Iki ucu da sıkıntı değneğin
İşte hem işe girmeyip hem de param yok demesi sıkıntılı kısım zaten
Konuşanlardan çıkmıştı. https://www.instagram.com/reel/DTTn7zLkjK4/ şunu bir izle.
Ya kim çalışmak istiyor artık boş yapma
Boş yapma asgari ücrete hiç kimse kölelik yapmak istemiyor ne rollenip duruyorsun hayırdır?
@Umutreymondson sana niye battı bu kadar soru
Maalesef ben de denk geldim bu tiplere. Üstüne bir de borç istemişlerdi, enayi arıyorlar sadece.
Dert olaeak söylemesi farklı kaf arasında geçebilei ama konu ajıtasyona dönünce öide bulandırıcı
Belki çalışıp kazandığı halde yetmeğinden dolayı Diyordur
Çalışıp da hayatı alt üst olup düze çıkamayanlar var çabalayanlar ha çalışmayıp yan gelip yatıp diyorsa evet ayrı bir konu
Dememesi lazimm
Yiyici desene
Parasız erkek sevgili yapmamalı
Sana ne la
Asgari ücret alan da sevgili yapmamalı o zaman
Sus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?