İlgisiz ve umursamaz davranan bir erkek her ayrılıkta neden tam kopmaz?

Sevmeyen adam neden tamamen gitmez, kafamı karıştırıyor her ayrılıkta dönen o
Geçen ayrılıkta bana bir hafta yazmadığı ve sosyal medyada attığım isteği kabul etmediği için ayrılmıştım. Üstelik saçma bahaneler üretiyordu. Çok kötü ayrıldık, beni engelledi. 3 ay sonra geri geldi, kabul etmedim. Sonra tekrar yazdı, konuştuk. Defalarca ilgiye ve iletişime ihtiyacım olduğunu söyledim.
Ama yine aynı şeyler oldu. Buluştuk, sonra günlerce yazmadı. Ben sorunca "Sorunlarım var, iyi değilim" diyordu ama sonradan başka kadınlarla konuştuğunu öğrendim. Ayrıldım ama yine tamamen gitmedi. Arada yazdı, ben de kendimi tutamayıp bazen yazdım.
Şu an tekrar birlikte değiliz ama ara ara konuşuyoruz. Geçen gün fotoğraf istedi, göndermedim. Bir yanım “Bu adam sana değer vermiyor, tamamen çık hayatından” diyor. Diğer yanım ise “Çok seviyorum, bari arkadaş olarak kalsın” diyor.
İki yıldır aynı döngü içindeyim. Ne tamamen kopabiliyorum ne de bu şekilde devam edebiliyorum. Mantığım "Olmuyor" diyor, kalbim vazgeçemiyor. Benim gibi böyle bir ilişki yaşayan oldu mu? Böyle bir durumda nasıl aklı selim karar verilir?
İlgisiz ve umursamaz davranan bir erkek her ayrılıkta neden tam kopmaz?
Cevapla