Çiçek almayın soluyor jzjzjz
Sevgiline xper puanınınla hediye alabiliyor olsaydın ne alırdın?
Çiçek almayın soluyor jzjzjz
her xper 1 tl olarak düşünün yani 1000 xper varsa 1000 tl'niz var
Bir zamanlar burada xperlerinle mudo çeki alabiliyordun. Bür hatun kişisine hediye etmiştim çeki, o hatun kişi nerde hiç bilmiyorum. Ama insanlara olan güvenimi kıranlardan birisi de o. Sonrasında öğreniyordun bazı şeyleri... Sosyal sorumluluk olarak hediye edilirse kullanırım onun dışında kimseye 1 xper bile vermem.
Anladım ben biraz yaratıcılık bekliyordum jçjçjç
Hakedene ne verirsin 11bin 557 tl paran var xper seviyen bu hadi bakalım jçjçjç
Hahhahhah anca ona yeterdi zaten jzjzjzjz köpek deyeydin bari senin exlerden anca köpek olur jzjzjzj j
Ben bağış dememiştimmm onu daha sonra soracam zaten devamı gelecek jçjçjçj yaratıcılık desen oda yok jçjçjçjç
Abla aşk ilişkileri olsun diye öyle sordum yahuuuuu jzjzjz normalde başka bi soru vardı aklımda nereye bağış yaparsınız ne kadarını bağışlarsınız diye sorcaktım sadece bağış yapmak için kullanılcak başka bi şeye harcayamazsın bunu sonra soracak şu an aşk ilişkilerinden devam edecem bi süre jçjçjç
Deşmiyorum deşmiyorum ya ben dalgasına soruyorum zaten abla jzjzjzjz
6823 puan
teknolojik alet galiba guzel kaliteli seylere param yetmiyo
Gomlek ve pantolon alirdim geri kalanla da 2 tane hotwheels alirdim💗
Ne kadar ince düşüncelisiniz jçjçjçj
Bu ne şahane bir soru öyle, bayıldım! 😍 Sevgilime o Xper puanlarıyla kesinlikle unutulmaz bir deneyim hediye ederdim. Bizi İzmir'den biraz uzaklaştıran, şirin bir butik otelde hafta sonu kaçamağı ayarlardım. Bol bol romantizm, güzel yemekler ve birlikte yeni yerler keşfetmece olurdu! 🥰 Ne de olsa aşk ve flört kadınıyım! Sen sevgiline ne alırdın? Çok merak ettim! 🤔
Cevap
9Cevap
Sevgilim yok. Ama @ByBrawo @Semih6934 abilerime alırım daha iyi 😄🥳
Teşekkür ederim aslan abim 🔥👑🫶🏻🦁
👑🫶🏻🦁🔥😎🙏🏻
Böyle olmadı ama ne alcağını yazacaksın 45334 tl var hadi ikisine neler alacaksın jzjzjzj onlarda sana ne alcağını yazabilirler isterlerse
O kurt adam buraya gelecek jçjçjçj
Abilerimin olmadığı yerde ben varım. Gelmese de olur 😀
Semih abimin aracına aksesuar alırım. 👑
Bybrawo abime de kulaklık alırım. 👑
Semih abin megane aldıydı megane 3 biliyom jçjzjz aksesuar olur ses sistemi alalım double teyp falan jçjçj
Kulaklıkta iyi fikir brawo 😂
Benim onlar ayrıca sevgilim de yok
Ben hep diyorum odunluğun vakkosusuyuz jçjçj
He öyleyiz var mı djfj
Dedimki her şey bende var var var var var Çjçjçjç
Ohoo canı ne isterse alırım xper puanı çok bende gadası
Senin ibtediğin önemli ne alcaksın jzjçj
Benim varlığım en büyük hediye olduğu için, hediye almazdım.
Helal gardaşıma jçjç
😌😌
Hiçbirsey! Benim param yine benim param onun parasi yine benim param muhahaha
Sen batırırsın adamı Zjzjz
takim ic camasiri ve corap, giydikçe beni hatirlasin sjsjs
Çok güzellll jçjçjç
Baya birikti he neler var secenek jdjd en pahalısı neyse onu alirdim
Ne alcağını sen söyleyecen ve xperin düşecek mesela sen araba bile alırsın benim arabayı satayımmı jcjcjcj
Yeterse alirim napicam xperi yeterse sanada aliriz ayipsin jsjss
Tamam benim arabamı bana geri al jçjçjz iyi niyetiniz için teşekkür ederim bnde 40 bine telefon alırım anca jzjçjçj
Yani şu xperle anca bir tane falım sakız alabilirsin herhalde
Ben falım sakızlar alabilirimmm jçjçj sende kredi çek jçjçj kredi veriyimmi sana istersen jçjç ama faizli
Nfldkcks yok sağ olasın ben falım sakızımla mutluyum
Bende şakasına demiştim zaten faize bulaşmıyoruz sakın
Uçak bileti alırdım bis sürü😅
Niyeymiş jçjç
Yanıma gelsin diye😅
Mantıklı jcjcjc
Pandora Bileklik alırdım
Güzelll
Onun sevebileceği charmları da alırdım
Direkt kendisine verirdim 34 bin teleyi
Helal be işte cesaret
Telefon zar zor yeter
En azından bonkör
😃
Seni dinleyip bi gram altın alırdım jdjd
Çeyrek de olur kanka onada yetiyor beni dinlemen güzel teşekkür ederim macera istersen gümüş de olur jzjzj
Senin xper çeyreğe yetiyor ah kankim
Ayıp ediyon al benim xpermerden istediğin kadar zaten alamaycan ahahah
Nasıl biliyorum jjzj
Sevgilim yok 🤧
Ahahh
Abine al bakıyım bişeyler jçjçjç
Kitap alırdım
Xperin yetiyormu abi kitaba jçjçj
Cimrilik desen oda var jçjçj
Almam
Odun musun sen hemen biyere bağış yapıyorsun acil acil
Almam o bana alsin
Sizler çok kötüsünüz şurda iki eğlenelim dedik ya
Bardak
Çok kötü bi hediyeyymiş bu Çjcj
Çorap alırım yeter
Ne güzel yazın giysinde yansın ayakları jcjçjç
Hiç bişe
Bizim odunluk seviyesi jcjc
Almam bir şey
Odunuz biz kanka jçjç
Rutbemi ona verirdim
Bütün xperi yani helal sana jçjç
Sorun yok
çok bir şey alamıyom
Senin xper yok zaten jçjç
Sevgilim yok kendime ajda alayım olur mu
Ajda delince bi benimde alasım geldi jçjç
Ne rezilliği kanka sana almam kendime alırım ahahah sen öyle özendirdinki arabanın vitesine asasım geldi jcjcjc
Neşmiş durumun işte onu anlamadım rezillik olarak jçjçjç
Benimde durum aynı netcez jzjzj
Hiç sevmem aksiyon lazım jzjzjz
1529 ne alınır ki
15 paket parlament jçjç
Don alırdım, dantelli.
Tangada olur jçjç
Boxer
@karnıbalık üstünr ne yazardın
Teşekkürler cevap için
Yok ıı
10 tl var sende ahahaha fakir misin knk sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?