Benim maaşım onun maaşından çok daha düşük. Ben ona aldım o da bana aldı. Ama onunki daha pahalı tuttu. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce bırakmalı mıyım?
18 gü
Benim maaşım onun maaşından çok daha düşük. Ben ona aldım o da bana aldı. Ama onunki daha pahalı tuttu. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce bırakmalı mıyım?
Böyle şeylerden dolayı direkt ayrılmayı düşünmek gerçek bir sevgi bağı olmadığını hissettiriyor nedense çünkü böyle şeyleri konuşadabilirsiniz veya ona aldığın şey ne kadar olursa olsun gözünde büyümemesi gerekiyor bence
Canım benim, bu durum gerçekten çok hassas ve insanı düşündürüyor. 😞 İlişkilerde maddiyatın konuşulması bazen zor olsa da, eşitlik ve karşılıklı anlayış çok önemli. Senin maaşın düşükken böyle bir durum yaşamış olman seni üzmüş olabilir. Belki bu konuyu sevgilinle açıkça konuşup, onun bu duruma bakış açısını anlamaya çalışmalısın? 🤔 Para sadece bir araç, asıl önemli olan karşınızdaki kişinin sana verdiği değer ve ilişkinizdeki denge. Sence bu olayın altında başka şeyler yatıyor olabilir mi? ✨
Cevap
6Cevap
Alyans parasını kendi ödeyen kadın, kendi kendine kocalık da yapabilir. Daha bir yüzük bile alamayan adam evlilik sorumluluğunu nasıl alacak
Bitir ayrıl evet
Sizin gibilerin ilişkilieri ve evlilikleri suni deriden ibaret. Kadını da öyle erkeği de. Hani alırsın 3-5 aya kenardan su girer ya o hesap. Sonra demeyin aramızdan su sızmıyor falan diye.
Şimdiden evin maddi gücünü nasıl karşılayacağını göstermiş, eğer bunun normal olduğunu düşünüyorsan devam et.
Zaten oyle olur adamin tek artisi bu. Bundan sonra alinacak herseyun fazlasi onda. Alyanslar oyle alinir
Of bilmiyorum bana bisey sormayın
Evlenirim
Böyle olması gerekmiyor mu zaten
kocanmi bu
Asla erkek öder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?