Evlilik teklifi ederken diz çökmek şart mı, yoksa gereksiz romantik bir klişe mi?

Düşünsenize, hayatınızı birleştireceğiniz bir kadın olacak. Düğünde ettiğiniz yeminler aynı olacak, ikinizin de eşit olduğu söylenecek. Ama evlenirken sen onun önünde diz çöküyorsun. Bu çok garip değil mi? Yani neden diz çökersin ki? Bu, kadının karşısında bir acizlik göstergesi olmaz mı? Kadın neden aciz biriyle evlensin ki?

Evlilik teklifi ederken diz çökmek şart mı, yoksa gereksiz romantik bir klişe mi?

Benim bildiğim kadarıyla yalnızca Allah'ın huzurunda diz çökülür. Osmanlı'da padişahın önünde bile diz çökülmez, sadece boyun eğilirdi.

Bir Zamanlar Çukurova diye bir dizi vardı. Oradaki Yılmaz Akkaya karakteri iki kere evlenme teklif etti; ikisinde de masada yüzüğü uzatarak teklif etti. 😂

Reis ya müthiş
Reis ya müthiş

#Shelbydbakir

#Aşkilişkileri

Evlilik teklifi ederken diz çökmek şart mı, yoksa gereksiz romantik bir klişe mi?
Cevapla