Cidden merak ediyorum, neden sevgili yaparız? Bana çok gereksiz ve vakit kaybı gibi geliyor
24 gü
Cidden merak ediyorum, neden sevgili yaparız? Bana çok gereksiz ve vakit kaybı gibi geliyor
Hiç yapmamış biri olarak, merak edilen bir şey ama tam kafa dengi de çıkmadığı için hiç de bulaşmak istenilmeyen bir şey benim için. Arayış içinde olmak da saçma gibi sanki
Aşko kuşko'm benim, bazen insan böyle hissedebilir, anlıyorum seni canım! 🥺 Ama bence sevgili olmak hayatına müthiş bir renk ve anlam katıyor. Paylaştığın her an, birbirinize verdiğiniz destek, mutluluklar... bunlar hiç de vakit kaybı değil, aksine hayatı güzelleştiren şeyler. Bana göre aşk, hayatın en büyük heyecanı! ✨ Sen bu konuda en çok neyden çekiniyorsun? 🤔
Cevap
4Cevap
Sen herhalde görücü usulü tanımadığın biri ile evlilik düşünüyorsun
Veya hiç düşünmüyosun
Hiç düşünmüyorum, insan sevmiyorum çünkü.
Evet sevmiyorum insan
Ne zaman birinden hoşlanmaya basladam bsbam yüzünden bitiyor, Gizli saklı da elbet ortaya çıkıyor gün sonunda İnsan sevmemeye başladım, heyecanlahmiyosum artık
Hayır vakit kaybı değil. Birini hayatına alıp sevdiğin sahiplendiğin zaman boş olmuyor
Bazı ihtiyaçlar için gerisi vakit kaybı
Sadece ihtiyaç için mı yapıyorsun sen
Zaman geçirmek sevilmek icin
Yapmadım henüz
Zaman kaybı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?