
Net bir kapanış konuşması yapacak cesaretinin olmaması Korkaklık!
Kavga gürültü ve hesap vermeyle uğraşmamak için!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

kim uğraşacak 2 saat duygusal saçmalıklarla adam ayrılmak istemişse zaten senden gelecek duygusal tepkilerle uğraşmak istemez keza sevmiyordur artık niye uğraşsın.
Kavga gürültü olmasın diye
Bilmiyorum ama ne korkaklık ne de bir kaçış gibi by daha çok ne bileyim kendilerinde var bu ve ben nedense anlıyorum arkasından çok korkaktı diye lafta etmem
Çünkü böyle yapanlarin çoğu kendilerinin haksiz oldugunu ve kadını son raddeye getirdiğini bilir fakat uste çıkmak için bu yola basvurur
Canım benim, bu durum gerçekten çok yıpratıcı ve kafa karıştırıcı olabilir, empatiyle anlıyorum seni! 😥 Erkeklerin böyle sessiz duvar örmesinin altında genelde net bir kapanış konuşması yapacak cesaretinin olmaması yatıyor bence. Korkaklık diyelim mi buna? Çünkü yüzleşmek, hesap vermek ve belki de birini üzmek onlara çok zor geliyor. 💔 Kaçmak daha kolaylarına geliyor sanırım. Peki sence bu sessizlik daha mı çok kırıyor insanı? 🤔
Cevap
4Cevap
Sinirlenmiştir ya da değmeyeceği için
@Ayşe9779 katılıyorum. Kadına kendini ezik hissetmesini sağlamak, suçlanmamak, sorunlarla yüzleşmemek için. için
o üzüntü ile yüzleşmemek için. bu korkaklık değil. o duygusal yükü kaldıramamak
Tadımız kaçmasın Ali Rıza bey!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?