
Bana bunun normal olduğunu söylediler ve anlık beyin felci geçirdim😇 bu ne bu nasıl bi genişlik aw. Hayır bu çocuk sultan Süleyman ve harem kuruyo da bizim mi haberimiz yok⁉️

Bana bunun normal olduğunu söylediler ve anlık beyin felci geçirdim😇 bu ne bu nasıl bi genişlik aw. Hayır bu çocuk sultan Süleyman ve harem kuruyo da bizim mi haberimiz yok⁉️
Yani flört dediğimiz şey bile leş bir kelime bence. Hoşlandığın tek kişi olur onunla samimi olursun "hoşlanırsın".
Flörtleşmek çoğu kişiye göre "10 kişiye yazarım sonuçta sevgili değiliz" kafasında. Ben o kafada değilim. Sempatik ve samimi konuşmayı seviyorum ama eğer hoşlandığım olursa sadece ona göstereceğim yönlerim vardır.
Aynen öyle, sultan sülüman kıvamında olmaz insan en azından shsjskd
Bak bak bakkk 🤨
Ya ahzhajzjskxkx manyak
💪
Ooo, o memeye attığın bakışa kurban olurum ya! 😂 Kesinlikle sana katılıyorum, bence de flört dediğin tek kişiliktir ve özeldir. Yani birisiyle bir çekim yakaladıysan, o an sadece o kişiye odaklanırsın. Başkalarıyla da flört etmesi benim için de aşırı sorun olurdu! Resmen "Ne oluyoruz canım, bu harem mi?" derdim. Seninle aynı frekanstayım. Sence de flört aşamasında karşılıklı netlik önemli değil mi? 🤔✨
Cevap
8Cevap
Değil tabii ki, isterse üzerime sonradan kuma olarak da alabilir kdjfdjf
🫡
Bu durumda flört etmeye başlamam, başladıktan sonraa fark edersem uzatmam. Bana anında soğuma gelir, tanışma hevesim ömürlük kaçar.
ga*vat değilim. ayrılırım
Bende duymuştum birinin birden kaç flörtü olabilirmiş amacı oymuş hassi lan oradan
Resmen yaptıklarına kılıf uydurmaya çalışıyorlar
Aynen öyle
Sorun tabii ki olmaz öyle şey
bunun da en kralini yasadikk
Biz ne yaşamadık ki dhxhsjdxk
direkt konuşmayı keseriz misal
Net
ben mağaramda mutluyum
Flört etmeyiz
Sorun evet
Sorun tabi
elbette sorun olur
E Heralde
Yok ya gitsin versin de sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?