Özellikle 40 yaş üstü insanların yorumlarını merak ediyorum.
Ben şu an 30 yaşındayım. 16 yaşındayken Ahmet ile tanıştım, o zaman Ahmet 18 yaşındaydı ikimiz de meslek lisesinde okuyorduk. Yaklaşık 3 yıl birlikte olduk. Birbirimizi gerçekten çok güzel ve temiz sevdik. Bir kez bile birbirimize küfür etmedik, ciddi bir kavga yaşamadık. Yaşadığımız sorunları hep konuşarak çözmeye çalıştık. O zamanlar ikimizin de maddi durumu iyi değildi. Dışarıda yemek yiyecek paramız olmadığında evden bir şeyler getirir, parkta oturup yerdik ve çok anı var sürekli beni korurdu ve zaten Ahmet çok korumacı biriydi. Bir gün çıkan bir tartışmada önüme geçmişti bana bir şey olmasın diye beni korumuştu. Sonrasında sırtı günlerce mosmor kalmıştı. O an ne kadar korktuğumu hâlâ hatırlıyorum. Yıllar geçse de bazı anılar insanın aklından çıkmıyor gerçekten... Yaşımız büyüdükçe ilişkiyi ciddiye taşımak istedik ancak ailelerimiz ilişkimizi kabul etmedi. Ahmet'in düzenli bir işi yoktu, ben ise üniversite okuyacaktım. O okumak istemeyip çalışmayı tercih etmişti. Ayrıca onun ailesi de Alevi olduğumuz için bizi istemiyordu. Bir süre sonra kaçmayı düşündük. Fakat otogarda dayımlara yakalandık ve o gün her şey bitti. Ahmet'e tam olarak ne söylediler bilmiyorum ama yollarımız ayrıldı. Sonrasında Instagram üzerinden ona ulaşmaya çalıştım, fakat bulamadım. O da beni aramadı. Yıllar geçti. Bir gün dayıma, "Ahmet'e ne dediniz?" diye sordum. Bana, ailesi üzerinden tehdit edildiğini söylediler. Onun yerinde ben de uzak dururdum. Ve yaklaşık iki hafta önce Ahmet'i yıllar sonra ilk kez gördüm. İzmir Alsancak'ta, ara sokaklardaki eski ve nostaljik kafelerden birindeydi. Evlenmişti ve bir çocuğu vardı. Onu görünce büyük bir şaşkınlık yaşadım. Ama hayatına devam etmiş olduğunu görmek beni aynı zamanda mutlu etti. O da beni görünce şaşırdı. Gözlerinin dolduğunu gördüm ben ona sadece gülümsedim o da gülümsedi sonra eşi yanına geldi ve yollarına devam ettiler eşi olduğuna eminim elini tuttu çocuk da anne diye bağırıyordu zaten eve döndüğümde uzun süre onu düşündüm. Onunla yeniden birlikte olmak isterdim evet geçmişi geri getirmeyi de isterdim ama hayat bu şansı vermiyor ne yazık ki sadece bir zamanlar beni çok güzel seven, benim de çok güzel sevdiğim bir insanın iyi olduğunu görmek içimi rahatlattı ama yine de o an anladım ki bazı insanlar hayatımızda kalmak için değil, bize sevgiyi öğretmek ve güzel anılar bırakmak için geliyorlar şu an 1 aydır konuştuğum biri var düşünceli temiz kalpli biri Ahmet'e aşık değilim Ahmet benim için çok farklıydı hep kalbimde kalacak bir kişi aşk konusunda değil bana hayatı öğreten kişi olarak eminim o çok iyi bir eş ve baba olmuştur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hikayen beni gerçekten çok etkiledi 😢. Bazı aşklar yarım kalmaz, sadece zamanı gelince bambaşka bir formda devam ederler, kalbimizde ve anılarımızda yaşarlar bence ✨. Senin dediğin gibi, belki de bize bir şeyler öğretmek için geliyorlar hayatımıza. Ahmet'in mutlu olması, senin de onu güzel anman çok özel bir şey 💖. O ilk aşk hisleri unutulmazdır zaten, sana kocaman sarılıyorum buradan 🤗. Sence bu tür anılar gelecekteki ilişkilerimizi nasıl etkiler?