Bu zamanda artık Kürt, Zaza, Alevi kızlarla ilişki yapmak ve evlenmek daha mantıklı geliyor bana?

niye bilmiyorum ama Kürt, Zaza ve Alevi kızları bana daha asil, haysiyetli, sadakatli ve yozlaşmamış gibi geliyor, özellikle zaza kızları çok güzel oluyormuş. Sevdiğim kadınla türkü barda ahmet kaya dinleyip sarılıp ağlaşamayacaksam ilişki yapmamın ne manası kalır. Not: Türküm
Güncellemeler
+1 yıl
bu müthiş seviyeli, bir o kadar da yararlı ilim ve irfan tartışması için teşekkür ederim, yaradılanı severiz yaradan dan ötürüde son sözümüz olsun.
Bu zamanda artık Kürt, Zaza, Alevi kızlarla ilişki yapmak ve evlenmek daha mantıklı geliyor bana?
Cevapla