Sevgilim fake hesaptan yazdığımda cevap verdi, sizce sadık mı yoksa gönlü kayık mıydı?

Arkadaşlar sevgilimin ismini yazdım, öyle bir aklıma geldi, Facebook’ta baktım kullanıyor mu, Facebook kullanıyormuş, onu işletmek istedim. Tanışmak istiyorum falan dedim, "Yazmayın, engellerim, benim sevdiğim var, ciddiyim" falan filan dedi. "Madem sevgilin varsa niye yazıyorsun o zaman" diyorum ki, "Ben kalp kırmaktan Allah’a sığınırım, engellerim" diyor, engellemiyorsun. Size gönlü var mıydı tanışmaya, böyle bir kişi bana ihanet eder mi yoksa gayet sadık mıydı? Tamam konuşmuyorsun, niye isteği kabul ettin, direkt engelle mesela, neden böyle bir şey yaptı?
Sevgilim fake hesaptan yazdığımda cevap verdi, sizce sadık mı yoksa gönlü kayık mıydı?
Cevapla