Neden aldatan eşlerini gördükleri zaman olduruyorlar?

Ah yavrularım benim, kendilerine yediremiyorlar, çok çok zor bir durum bir erkek için. Bir de o anda cinnet geçiriyorlar, sağlıklı da düşünmüyorlar, o öfkenin vücudu ele geçirmesiyle sadece öldürme odaklı oluyorlar. Ölenlerin canı cehenneme. Ama kendi başlarını yakıyorlar, ben ona üzülüyorum. Direkt bir çöp gibi boşayıp sokağa atsan, başkasından belasını bulur en azından. Neden böyle şeyler oluyor🥹
Neden aldatan eşlerini gördükleri zaman olduruyorlar?
Cevapla