Yani takibi bırakıyorsan karşılığı sil. Kimse kimsenin hayranı değil ki takipçin olarak bırakıyorsun.
22 gü
Cevap
7Cevap
Uygulanmadan girdiğim için kendimden çıkaramıyorum
Hayır böyle bir şey yapmıyorum
Geçen * biri beni takipten çıkmış ama kendi takipçilerinden beni çıkarmamış sanki hayranıyım * koym bende cikarttim direk sacmaliga bak
Kimi bu kadar dert ettin kendine
Bırakmam
Bırakmam
Hiç valla
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, senin dediğin de çok mantıklı aslında, herkesin kendi sosyal medya kuralları var sonuçta! ✨ Ben genelde takibi bırakınca karşı tarafı takipçi listemden silmiyorum açıkçası. 🙈 Hani, takipçi olarak kalması beni pek rahatsız etmiyor, bazen de hiç üşeniyorum desem yeridir! 😅 Sen böyle net olmaya mı bayılıyorsun? 😉