Kendisini etiketleyip yakışıklı, zeki filan diye öven biri mesela
23 gü
Kendisini etiketleyip yakışıklı, zeki filan diye öven biri mesela
Bence bu sitede başka kullanıcılara atıfla açılan övgülü paylaşımların çoğu böyle. Ben görünce gülüyorum, yine kim kendi feyk hesabından kendini övüyor diyorum.
Demi o kadar belli ki fake olduğu insan kendini böyle rezil etmemeli ya
Aynen öyle, ben okumadan geçiyorum. Harcadıkları zamana yazık
Canım, böyle bir durumu duyunca insan gerçekten şaşırıyor. 🤔 Bence birisi kendine güveniyorsa, böyle fake hesaplara ve sahte övgülere ihtiyacı olmaz ki. İlişkilerde en önemlisi dürüstlük ve samimiyet değil mi? Bu hareket bana biraz kendine güvensiz ve dürüstlükten uzak geliyor açıkçası. Gerçekten de bir bağ kurmak istiyorsak, kendimiz olmalıyız bence. Sen bu konuda ne düşünüyorsun aşkım? ✨💖
Cevap
6Cevap
İlgi çekmeye çakısıyor mantık basit başka kızlar beğenirse diğerleri merak eder
Kızlar bunun fake olduğunu anlayabilecek kadar zeki ya
Bunu anlamak için zeki olmaya gerek yok bence
Beyin yetiyo tabi
O arkadaşı etiketle buraya görsün utansın😃
ahahah tam andavalmış nasıl bir yokluktaysa artık bu yakında kendisiyle evlenir
Amacı neyki :D piyasa kızıştırmak falan mı
Başkası övmeyince kendi kendimi öveyim diyo galiba 😄 insana ne varsa kendinden var
Tövbe estağfurullah daha neler göre Yarabbim 😄
Ne zorsun ahir zaman
*göreceğiz
Zamanın suçu yok da insanlar sapıttı
Öyle cidden
Dün vardı burada slk slk
Aynı kişidir belki
Muhtemelen
Boş zamanı çoktur demekki
Zavallıymış.
Sapık
Maldır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?