Bu çocuk beni istemekte neden bu kadar ısrarcı olmuş sizce?

Biz yıllar önce babamın dayısının evine gitmiştik, onun da torunu vardı, uzun zamandır görmüyorduk, her neyse çocuğu o gün çağırdılar, çocuğun dedesi yani babamın dayısı benim numaramı istedi. Benim öyle bir şey aklıma gelmedi orada ama tereddüt ettim vermekte, sonra verdim numarayı. Neyse, oturduk ettik ayrıldık, aradan birkaç ay geçti, o sıralarda konuştuğum çocukla muhabbetimi tamamen kesmiştik, ayrılmıştık, bu mesele tam o zamanlarda çıktı. Neyse, çocuk beni aramış mesaj atmış vs. konuşmak istiyorum diye, ben de dönmedim geri hiçbir şekilde. Sonra aradan biraz zaman geçti, babaanneme sormuş, neden istemiyor falan, o da ben bilmiyorum demiş, halamlara falan ben onu istiyorum illa demiş falan filan, o aralarda bu konu geçti aile içinde, teyzemler olsun çoğu kişi iyi olur bilmem ne dediler, baskı oluştu üstümde baya, babam da istiyordu zaten, amcamlardan biri de sözde babaanneme tanıdık insan iyi olur demiş. Bu arada herkesin çocuğu kendi bulduğu ile evlendi, ailede akraba evliliği yok neyse, bir süre sonra halamla çocuğun annesi eve gelmek istedi, bu sefer anneme hayır gelmesinler dedim, annem çağırmış, neyse geldiler, kadın burada da konuştu, ben yine istemedim, olmaz düşünmüyorum dedim, geçtim, konu orada kapandı, bir daha ısrar etmediler. Ama çocuk köyde düğünde falan karşılaştığımızda bakıyor ediyor, çocuğun dedesi, anneannesi ile konuşuyorum, sorun yok, annesiyle de ama istemedim diye kötü ben oldum sanki. Halası beni merak etmiş çocuğun, anneme sormuş kimdi senin kızın diye bir ara, ne yapacaksa neyse, bu çocuk istedi her şey mahvoldu, isteyen çocuklar oluyor ama babam istemez diye bir şey olur diye hep reddettim, korktum, konuştuğum kimse de yok şu an
Bu çocuk beni istemekte neden bu kadar ısrarcı olmuş sizce?
Cevapla