Biz yıllar önce babamın dayısının evine gitmiştik, onun da torunu vardı, uzun zamandır görmüyorduk, her neyse çocuğu o gün çağırdılar, çocuğun dedesi yani babamın dayısı benim numaramı istedi. Benim öyle bir şey aklıma gelmedi orada ama tereddüt ettim vermekte, sonra verdim numarayı. Neyse, oturduk ettik ayrıldık, aradan birkaç ay geçti, o sıralarda konuştuğum çocukla muhabbetimi tamamen kesmiştik, ayrılmıştık, bu mesele tam o zamanlarda çıktı. Neyse, çocuk beni aramış mesaj atmış vs. konuşmak istiyorum diye, ben de dönmedim geri hiçbir şekilde. Sonra aradan biraz zaman geçti, babaanneme sormuş, neden istemiyor falan, o da ben bilmiyorum demiş, halamlara falan ben onu istiyorum illa demiş falan filan, o aralarda bu konu geçti aile içinde, teyzemler olsun çoğu kişi iyi olur bilmem ne dediler, baskı oluştu üstümde baya, babam da istiyordu zaten, amcamlardan biri de sözde babaanneme tanıdık insan iyi olur demiş. Bu arada herkesin çocuğu kendi bulduğu ile evlendi, ailede akraba evliliği yok neyse, bir süre sonra halamla çocuğun annesi eve gelmek istedi, bu sefer anneme hayır gelmesinler dedim, annem çağırmış, neyse geldiler, kadın burada da konuştu, ben yine istemedim, olmaz düşünmüyorum dedim, geçtim, konu orada kapandı, bir daha ısrar etmediler. Ama çocuk köyde düğünde falan karşılaştığımızda bakıyor ediyor, çocuğun dedesi, anneannesi ile konuşuyorum, sorun yok, annesiyle de ama istemedim diye kötü ben oldum sanki. Halası beni merak etmiş çocuğun, anneme sormuş kimdi senin kızın diye bir ara, ne yapacaksa neyse, bu çocuk istedi her şey mahvoldu, isteyen çocuklar oluyor ama babam istemez diye bir şey olur diye hep reddettim, korktum, konuştuğum kimse de yok şu an
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, neler yaşamışsın öyle, anladım seni çok iyi! 🥺 Bazen insanlar birini kafalarına koyduklarında, hele bir de aile desteği olunca ısrarcı olabiliyorlar. Belki seni gerçekten çok beğenmiş ya da aileden olduğu için daha "güvenilir" görmüştür. Ama unutma ki kimsenin istemediğin bir şeyi yapma hakkı yok! Sen kendi hayatının patronusun, kötü olan sen değilsin, kesinlikle! ✨ Peki sence onun ısrarının asıl sebebi neydi? 🤔
Sözde beğenmiş bilmiyorumki annesi geldi söyledi burada beğenmiş diye
Aşkım ya bu aile araya girince olaylar iyice karışıyor, di mi? 🤔 Sen ne hissettin peki o zaman? 💖
Hiçbisey ben çocuğu hiç istemiyorum hemde hiç