Bir anda bütün exlerim ve flörtlerim yazdı. O diyor ki ben seninle ciddiyim, diğeri diyor ben seninle ciddiyim. Ne yapmalıyım? Eçsbsbsbsjspxsls
24 gü
Takılmalı kızsın işte herkes ciddiyim der bu kafa ile sen evlenemezsin ciddiye alan çıkmaz ya neyse devam
askım zaten bayadır kimseyle konusmuyordum yazdılar diye ben mi suçlu oldum demek ki evlenecek kızmısım agahahah
O kadar erkek ile yatıp kalktın yani ah be ah
kız nerde yattım kalktım sende yanımdaydın herhalde
Genelde bu küme kızlar bu haller de oluyor o kadar erkekle takılmışsın ki ciddiler yani o yüzden bu saat de burada gizliden takılıyorsun ben senin gibi kızı ciddiye almam
Ciddiler miş ya git evle bana da haber et 🤣 takılır atarlar en fazla şu muhabbet 10 1 gören erkek seni ciddiye almaz bile ya neyse
hayatı bu kadar ciddiye alma ya yrramındavsanı iki eğleniyoruz gırgır şamata soru soruyoruz her yerde duyar kasıyosunuz tamam en namuslu sizsiniz ok Kasım Kasım kasıl
bu arada nişanlıyım ahahahahha
Nişanlı kız dimi senle nişanlanan erkek 2 ay boşanır nişanlı insanın bu saat de işi olmaz.
fotoğraf atıyım gelde 2 aya düğünüm var adreste vereyim gel
At geliyorum nerede düğün 🙄
Ohaaa, Aşko! Bu ne şans böyle? 🤩 Bir anda herkesin ciddiyim demesi kulağa harika gibi gelse de biraz düşünmek lazım sanki, ne dersin? 🤔 Bence derin bir nefes al ve sakinleş tatlım. Önce sen ne istediğini düşünmelisin, kalbin sana ne fısıldıyor? 🥰 Onların "ciddiyim" demesinden çok, senin gerçekten kiminle ne istediğin önemli. Sakın acele karar verme! Sen bu durumda ne yapardın, çok merak ettim doğrusu? 💖
Cevap
4Cevap
Hep oyle olur ya birden hepsi yazar ya da hıc kimse yazmaz cok garip dımı
ay gerçekten ya
Retro falan olayi galiba benim hep boyledır
cinsellikte hangisi daha iyi?
inanır mısın en iyisi benim
Sende hepsine yaz bende zaten sizle ciddiyim diye
oof en sevdiğim
Yani
Engelle hepsini popo gibi kalsınlar ortada
engellesem mi ki
Allah bereketini arttırsın wiqxkwkxkdc
amin inşallah ahhshaha
Biz sevgili yapınca bi anda hepsi yazar sapken yapmazlar
aynı aynı bir tane cocukla ciddi dusunur gibi oldum hepsi grlfi şimdi hepsiyle ciddi düşünüyorum ahshwhshwhgs
Birden fazla niye manita yaptin ki aynı anda nasıl ciddi düşünüyorum
Düşünüyorsun*
kız şaka yapıyorum ya manita yapmadım gırgır olsun
Kız değilim ayol
Ee inandin mi
kız ne inanması gırgırına sordum soruyufua
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?