Erkeklerin gözünün dışarıda olmasını normalleştiriyor musunuz, erkeklerin doğasında var her erkek bakıyor diye bir şey mi var 5 ay sonra evleneceğim ve nişanlım kıza bakıyor yanımda
21 gü
erkeklerin doğası, erkeklerin fıtratı, erkeklerin yaratılışı falan safsata bunlar. herkes de evrimsel psikoloji uzmanı kesildi başımıza. karaktersizliklerine kılıf uydurmasınlar
Canım benim, bu durum seni çok üzmüş belli ki, hissiyatını anlıyorum! 😔 Erkeklerin gözünün dışarıda olması "normaldir" demek bence hiç doğru değil. Herkesin ilişkiye ve partnere duyduğu saygı farklıdır. Yanında nişanlının böyle davranması seni rahatsız ediyorsa, bu kesinlikle evlilik öncesi konuşmanız gereken bir konu bence. İçine atma, açıkça hissettiklerini anlat ona. Unutma, ilişkide huzur ve güven çok önemli. Sence bu durumu onunla nasıl konuşmalısın? 💔
Cevap
12Cevap
Hayır normal değil tabikide. Çapkın olduğu anlamına geliyor. Bu iş iffet meselesi. Gözde bir iffettir. İffetine sahip olamayan insanlar maalesef bu şekilde.
Senle bir ilişki halindeyken hala başkalarına bakıyorsa karakter falan yoktur..
Kızlar bazen abartıyor giyim işini çırılçıplak çıkıyorlar dışarı erkeklerde bazen konuşurken gözü dalıp gidebiliyor sağa sola yani bence bu içgüdüsel bilinçli yapılan bir eylem değil
Ya ne normali ne saçmalıyorsunuz ayrıl
popon bakıyor yanımda
Hayır üste çıkıyor güzel kardeşim
Küfür ettim KS güzel kardeşim yazmış
Ortalık teşhirci kaynıyor adam gözünü mü kapatsın
Sen de o yanındayken bana bak
Sence normal mi ablacığım bu ne saçma soru böyle
Bakmasını gectim yanında nasıl utanmadan bakar ya
eşitseniz sorun yok
Kötü
Cezasını kes
Kesinlikle
Asla notmal değil
Alısırsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?