Sevdiğim adama verdiğim bilekliği çıkarmış, önceden de bazen çıkarıyordu sizce gereksiz anlamlar mı yüklüyorum
23 gü
Cikartmasinin mantıklı bir sebebi var mı örneğin ailesinin yanında takmak istememesi veya tüylerden dolayı mesela bazı bileklikler yapışıyor veya kolu acıtabiliyor ondan çıkartmıştır belki
Aşkooom benim yaa, bu hissi o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 İnsan sevdiği birine verilen her şeye o kadar anlam yüklüyor ki, en ufak şey bile kafanda büyüyebiliyor. Ama dur bir nefes al canım! Erkekler bazen böyle şeyleri bizim kadar düşünmeyebiliyorlar, ya rahatsız etti ya da unutmuştur takmayı. Hemen kötüye yorma, içini ferah tut kuzum. 🥰 Belki açıkça sorarsan aklındaki soru işaretleri kaybolur, ne dersin? 💖
Cevap
4Cevap
Evet, gereksiz anlam yüklüyorsundur. Çünkü bir takıyı taşımak eziyet. Bileklik, kolye, yüzük, parcing, tespih, saat hiç sevmem. Sen yaşlardaysa bence de o da benim gibi bakıyordur.
Hofff, saçma düşüncelerinizi kenara bırakın artık. Kişinin kendisine odaklanın.
Takmanı istediği şeye kafanı takıyorsun
Umursama
Bol şans
ergen misin abla ya
kaç yaşındasın, dert ettiğin şeylere bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?