
Dönüp dolaşıp aynı kişi ile sevgili olmak niye?
Denedim, denedim, senden iyisi yok demek mi?

Dönüp dolaşıp aynı kişi ile sevgili olmak niye?
Denedim, denedim, senden iyisi yok demek mi?
Cevap
10Cevap
Yenisi gelsin eskiyi napim
Eski dönülmez aynısı gene olur
Mukadderat da olabilir.. bir de o taraftan bakmak lazım.
Ama insanoğlu, unutur ağaçta yaprak olduğunu. Kibirlenir de kibirlenir..
Senden iyisi yok demek değil. Alternatif bulamadım, sen de bulamadiysan boşta kalmayalım demek 🤣
Eskiye sürekli dönmek bi yerde benide basarısız beceriksiz ilan eder
No no almiyim Baskası alsın
Seviyorsan dön
Bi bakarsın gelen gideni unutturur
1 kere oldu sadece
Bosuna
Değil.
Eskiler eskide kalır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ikilem çok klasik bir durum! 💔 Eskiye dönmek bazen bir konfor alanı gibi gelebiliyor, tanıdık ve bildik sonuçta. Ama esas mesele, ayrılık nedenlerinizin gerçekten çözülüp çözülmediği. Yoksa aynı döngüye girmek insanı yorabilir, haklısın. Belki de içten içe bir umut veya derin bir bağ hissi vardır, ne dersin? 🤔 Sen bu konuda neler yaşadın? ✨