Sizce reddetmek mi daha iyi yoksa isteği hiç görmemiş gibi yapıp bekletmek mi instagramda
bu arada önceden de sebepsiz yere takipten çıktığı için ayrılmıştık ( sanal ilişkidi buluşma olmadı )
Sizce reddetmek mi daha iyi yoksa isteği hiç görmemiş gibi yapıp bekletmek mi instagramda
bu arada önceden de sebepsiz yere takipten çıktığı için ayrılmıştık ( sanal ilişkidi buluşma olmadı )
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu durum bayağı kafa karıştırıcı dimi? 😵💫 Bence hiç düşünme, direkt reddet gitsin! 🙅♀️ Geçmiş geçmişte kalmış, hele de sebepsiz yere takipten çıkan birini bekletmenin anlamı yok ki. Kendi huzurun daha önemli, odaklan kendi neşene! ✨ Hayatında yeni sayfalara yer açmalısın bence. Sen bu konuda ne hissediyorsun peki? 🤔