Eşimle evlenmeden önce beni ezmezdi, ailesini çok takmazdı, neyse evlendik, aileci oldu. Bu erkekler hep mi böyle, sebep ne yani
22 gü
Aşkım aslında mesele en başta başlıyor ailesi hayatta olan bir insan kalkıp da yaşarken ailesini takmıyorsa zaten bence burada bir sorun var zamanında ailesine takmaması aslında senin gözünü boyamak içinmiş sen o zaman soracaktın sen neden aileni takmıyorsun umursamıyorsun diye
Bazı erkekler bu konuda gerçekten çok dengesiz ama bazıları evlenince eşini artık gerçek ailesi olarak görüyor ve sahipleniyor koruyor çok değerli bir şey bence bu
Canım benim, bu durum seni çok üzmüş ve kafanı karıştırmış belli ki. 🥺 Evlilikle birlikte ilişkilerde bazen değişimler olabiliyor ama böyle keskin bir dönüşüm gerçekten zorlayıcı. Erkeklerde bazen evlilikle "aile kurdum" sorumluluğu, ya da dışarıdan gelen beklentiler farklı bir etki yaratabiliyor. Ama önemli olan senin bu durumdan nasıl etkilendiğin ve hissettiklerin. Eşinle bu konuda içten bir konuşma yapman çok önemli, hislerini paylaşmalısın. Sence bu değişimin altında yatan başka bir sebep olabilir mi? 🤔💬
Cevap
12Cevap
amacı elde edene kadar
Yani artık benim rahatlığımı geliyor
Öyle reis old. Nu gösterecek ya onaylanma ihtiyaçları var hep ağam paşam diye büyüyünce normal
Peki benim nasıl tepki koymam gerekiyor
Başkası yerine sen pohpohla mutlu olmak istiyosan
Brz da serbest bırak sadece izle uzaktan
Öyle mi diyorsun o zaman bana karşı şımarmaz mı
Ne anlamda serbest peki
Alan aç işte ne yapmak istiyosa yapsın niye şöyle yapıon niye böyle yapıon deme karşındaki çocuk değil az eleştiri bol övgü
Sende prensessin unutma bunu güzel giyin ve burnunu yere düşğrme
Tamam peki ailesine karşı nasıl olmalıyım yakın zamanda ziyarete gideceğiz beni mecbur kabullendiler sürekli rakip gibi görüyorlar ezmeye çalışıyorlar küçük düşürmeye çalışıyorlar bende toy ve safım
Mesafe mümkün oldğunca bayramda bile iyi bayramlar hemen kapat uzatma sohbete de girme hiç
Anladım da onlara ziyarete gideceğiz ayrı şehirdeler o zaman nasıl olmam lazım üstüme geliyorlar kavga çıkarmak için
Sadece kocana göstererek iyilik yap seviyomşsn gibi onun dısında konusma gitme gelme özel günlerde de bi kelime okadar
Kocama neyi gösterecek ve kime iyilik yapacak onu anlamadım bide bu soğuk demezler mi
Planlar yap acele etsin çabuk cıksın tatil olur piknik olur başbaşa vakit geçirmek istiyırum seni özlüyorum de izninde de yalnız kalmıycaksak ne zaman de kısa kesmeye calış
Desinler ne dediklerini umursama ordayken yalnız kalma kocan yanından ayrılma sırnaş o bi kuytu bulup çekip alır seni zaten
Arabayla bi dağa kaçın 🤣
Ailesine gidince iyi mi davranayım her dediklerine he he mi diyeyim bi görümcem var araya çomak sokmaya çalışıyor sürekli ve çok uyanık abisini dolduruyor nasıl baş edeceğim bilmiyorum
E onun abisiyse swnin kocan senin koynunda senden daha yakını yok daha önce nasıl çaldıysan çal kalbini o laf söyletmez devam ettiklerini sessiz yalnız kaldığını görsün havayı ve yerini dwğiştir swni korumak zorunda biyerde izin vermeyecek
Sadece ona fırsat ver senin iyiliğini onların fesatlığını gözü önünde yaşat
Plan yapıp elinden tutup götürmen lazım
Yani Herşeye rağmen iyi davranayım beni mağdur görecek
Ve kocam sessiz kalmaz dimi
Gözünün önünde iyi davran mümkün olduğunca konuşma karşındaki yalnızsa görümcwn kaynanan kimse şahit yoksa söylediği şeylerin karşılığını verip swn de lafını sokabilirsin
Arkalanmasınlar
Peki teşekkürler ederim bide çok toyum nasıl uyanık olurum görümcem çok uyanık. Bide diyon ya kocana söyle ya kocam gidip onlara söylerse ve aileside gelip bana söylerlerse
Kocana asla ailesini şikayet etmw zaten
Böyle 1 sene falan sık dişini la havle de elinden geldiğince kocana kuyruk salla ailesinden uzak dur sikayet etme baktın yola gelmiyo süreçte para biriktir koy kapıya
Cocuk yapim de demw sakın
Peki teşekkür ederim yani sadece ters bi hareketleri olursa söylesem mi diye düşünüyorum
İşte gidip ailesine söyler aileside niye kocana söylüyor bişey olursa gel bize söyle derler
Söy le me ailesinş kötülersen onları savuncak tabi sen sanıyomusun ki onlar karın şöyle böyle dediğini
Dizinin dibinden ayrılma bak o zaman sana iyi bile davranırlar oğullarına gösteriş
O zaman ters bi yönlerine susmam mı lazım
Nasıl olacak kocama söylersem gidip onlara söyler ailesinin yüzünü söylesem sen yanlış anladına getirirler
Zoruna gitmesin her şey
İyi niyetle söylediklerini varsay
Bu durumda ne yapmalıyım peki
Gittiyse de sus kocan cevap versin
Fırsat ver
Cevap vermezse 😔
Sabrediceksin dediğim gibi zaman verin birbirinize fırsat verin ailesine ezdirmeye devam edwrse boşarsın 1 senede para biriktir cocuk yapma iyi ol gözlemle baktın adam olmuyo yolla anasına
Peki teşekkür ederim
Rica ederim
Evlenip değişti demesinler diye, güya erkekliğe b. k sürmeyecekler.
Nasıl anlamadım
Hanım köylü oldu demesinler diye.
Rol diyorsun yani
Hayır rol değil. Bu yeni duruma adaptasyon bundan sonra sen sınırı belirtmezsen böyle devam eder.
Nasıl belirteceğim çok agresif Herşeye bağırup çağırıyor
Önce düzgünce konuş, anlamıyorsa sende sana nasıl davranılıyorsa öyle davran.
Tamam
Başka biri ile konuşmak istersen yazabilirsin.
Umarim atlatirsin bu sorunlari
Nasıl yola gelir ve bi erkek niye böyle davranır
Muhafazakar bir aileyemi mensupsun?
Yok normal
Bence yanlis yaptigi yer ailesine oncelik vermesi onun ilk ailesi sensin artik herseyin yeri farklidir birazda hanimci denir diye geri duruyor olabilir
şu dengeyi kuramayan erkekler kapatılsınnnn
Neden kuramıyordur
Ailesine neden kötü davransın ki
Çoğu aynı
Neden böyle davranıyorlar bide nasıl onları yola getirebiliriz
Nasıl işte
Tamamen senin taviz in
Nasıl ne yapmam lazım
Biraz dişini göster
Nasıl işte örnek
Kararlı ol ve aklına yatmayan şeyleri soyle
Denge kurabilen çok yok maalesef
Erkekler m*l
@apotemitürev sana hep mal olanlar denk gelmiş...
@Muhasebeci1adam olabilir aşkım
aşkım mı... şaşırttın
Enteresan cidden ya
İlgisi falan azaldı mı peki sana karşı kavga ediyor musunuz çok
Eskisi gibi değil evet
Gizliden çıksam gelir misin sormak istediklerim var burada herkes görsün istemiyorum hem daha rahat ederiz
Hadi lütfen
Sen de aileci ol
O zaman nasıl anlaşacak
boş ver erkeklere cok kafa yorma değişmez artık sen değişebilirsin ama uyumlu olma
Nasıl olmam lazım bide bi görümce var Herşeye karışıyo anası da kızına güveniyor çocuk gibi kızına yapışıp şeyranlık yapıyorlar
Yok diyo sen benimle iyi geçinmezsen sen kaybedersin diye
olabilir
size öyle geliyor
sende değişme
Konuş
Konuşuyor kafanda kuruyorsun diyo
Hm detaylı konuşalım
Bunu bekliyorlar
Kim
Ben değişmem
Bu tür erkekler niye böyle davranıyor
Sen okumadın galiba karısını eziyo bu tür erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?