Beni reddedip hâlâ konuşan, bir sicak bir soguk yapan kiz ne yapmaya calisiyor?

Bir tane kızla konuşuyordum, red yedim kızdan ama yani tüm gece konuşuyorduk hep. Bir sıcak yapıyor bir soğuk, şimdi de hâlâ konuşuyoruz ve kız "çok tatlısın" falan diyor. Ben anlamadım yani, kullanıyor mu herhalde? Siz ne düşünüyorsunuz, ne yapmaya çalışıyor kız?
Beni reddedip hâlâ konuşan, bir sicak bir soguk yapan kiz ne yapmaya calisiyor?
Cevapla