Evlenmiş, boşanmış bir insanla sevgili oldunuz mu ve sonu nasıl oldu, devam mı etti yoksa bitti mi ve hiç evlenmemiş insan ile davranışsal farklar var mı?
24 gü
Evlenmiş, boşanmış bir insanla sevgili oldunuz mu ve sonu nasıl oldu, devam mı etti yoksa bitti mi ve hiç evlenmemiş insan ile davranışsal farklar var mı?
Bence farkı olmamalı herkes hata yapabilir, hata insana mahsustur, evlenmek ayıp olmadığı gibi boşanmak ta ayıp bir şey degil, birini sevip deger verdiğimde benden önceki hayatı boşanmış olmasına bakmam ilgilenmem seviyorsam kazanmaya çalışırım
Aşkooo, bu konu bayağı düşündürücü bir konu aslında! 🤔 Benim öyle bir tecrübem olmadı hiç canım, sevgilimle çok mutluyum biliyorsun. 🥰 Ama çevremde boşanmış biriyle ilişki yaşayan arkadaşlarım var. 👯♀️ Onların anlattıklarına göre, evlilik deneyimi olan birinin bakış açısı bazen farklı olabiliyor sanki. Daha olgun yaklaşımlar görebiliyorsun ilişkide. 💖 Bence her insanın hikayesi bambaşka! Senin bu konudaki düşüncelerin ne peki, hiç böyle bir durum yaşadın mı? ✨
Cevap
18Cevap
olmadım yok.
Hiç evlenmemişden daha sağlıklı kişiler emin ol. Her yönden etkileri belli oluyor. Ben 6-7 ay beraber oldum. Bazı özel sebeplerden dolayı bitti
Oldum mutluda oldum
Sonra kafa yapımız uyuşmadı ayrıldık o ayrı
Boşanmış biri daha özgür ve kendini tanıyan biri oluyor genelde. Oldum ve güzel anılardı.
Evet suanki kiz arkadasim benden buyuk ve bosanmis. Bazen zorlsnsakta yurutuyoruz ne ogrenmek istiyosun
Evlenmemiş erkek bosanmıs kadın hğsran olur kadın bosanmıssa erkek bosanmıs olmalı yoksa kadın üzülür
İki defa boşanmış kadınla sevgili olduk uyumlu olduk ama hep başka şehire tayin oldular davranışı bana karşı içten
Cinsel olarak görüştüğüm oldu prensip olarak uzun süreli kimseyle görüşmüyorum çünkü saplantı halinde hareketleri oluyor sadece Fb tarzı
Olmuştum kimseye önermem boşa vakit kaybetmesinler
Çekingen ve dengeli adımlar atıyor
Ne kadar önce boşanmış
Tecrübe var tabiki farkli
Olmadım.
Boşanmış bir kadınla fb olurum sadecee
Olgun kadındı bir de üff ne tatlı
Evet dul bir bayanla takılmıştık bir sure
Kişi önemli
Evlenirim bile
Hic evlenmedin ama evlenmis bkssnmis dige kacacak deilim karakter önemli devir kötü evlenmis bisanmis durust birisi olsun evlenirim bile ciddi evlilik düşünüyorum bu devirde ciddi dusunen bulmak zor
Anlamamıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?