26 gü
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
Şans bu işler normaldir
Bir benim şansım olmadı o halde
Güzel değildir
Neden
Güzel olsa illa olmuştur sevgilisi falan
Kendisi istemedi belki? Olamaz mı
Zannetmiyorum biz insanlara bazı duygular eklenmiştir sevgi de bunlardan bir tanesi
Boş yapma ya
Niye zoruna gidiyor ki cvp yazma
Diyelim cirkin allah onu öyle yaratmış sana mı kaldı cirkin demek
Sorduğun soruyu unutma soruya cevap yazdım ben olayi kisisellestirme
yürüyen ego :D
Git bir sevgili bul ne düşünelim
Kötü derim bayabi eksik kalmis
Vermemiş diye eksik mi kalmış
Ne alska ama bi cok şeyden mahrum kalmis
Aynen aynen
Sen anladın onu yoksa senmisin 29 olan
Bilmem
Cfkinme rahat ol yaz sayfamdan zaten canim sikiliyo
Kız peki bakire mi
Evet
Ozaman sıkıntı selam bile verirken 2 kere düşünmek lazım öyle birine
Neden
Çok baskılı bir aile ortamında büyümüş ve nu baskı ile ilişki kurmadıysa 29 yaşına kadar. Büyük sıkıntılar çeker insan
Ne sıkıntılar çekebilir Allah aşkına
Sen ailen ile mi yaşıyorsun peki 🙄
Evet neden
Şundan soruyorum. Aile ile bağını kopartman çok zor senin bu yüzden bu yaştan sonra evlenecegini sanmam.
Nesi zor
Yani 29 yaşında hiç ilişkisi olamayan temiz bir kız olman aslında güzel bir şey ama. Evlenme konusunda geç kalınmış yaşın zorluklarını çeker insan
O halde nasib diye bir şey yok
Olmadıysa benim suçum mu kimse çıkmadı karşıma
Nasib diye bir şey olsada birazda sende çaba olması gerekmez mi. Örneğin kendini bir odaya kapatıp 50 sene beklesen sence biri nasbinde olsa seni nasıl görecek
Çok boş şeyler
Zaten ben takmıyorum artık olursa olur olmazsada olmaz
Bak ben seni suçlamıyorum ki temiz bir kız oldugun için tebrik bile ediyorum. Ama her şey zamanında güzel bence
Olmasını istiyorsun ama
Olmasın böyle daha iyi
Allah başkalarını mutlu etsin bendende uzak dursun herkes
Kırılmana gerek yok nasip diye inanıyorsan nasibini aramadan gerekiyor. Senin neyin eksik mutlu olmak için.
Allaha inancım kalmadı zaten yani benim icin nasıp boş işler kuyruk sallayan mutlu olsun
Ben 34 yaşındayım verdiğim sevginin bedelini hep zararla ödedim ve artık sevgi ya da aşk inancım yok. Ama şu an yaşım gereği herkes amca diyor gülüyorum sadece amca olduk aşkım demeden kimse
İşte çok yazıiiiikkkk gerçekten Allah herkese adaletli davranmıyor
O kuyruk sallayanları da birgün birileri katledip duruyor. Pisliklerinde bogulsunlar. Bence kendini sev küsme böyle salma kendini
Tek dileğim zaten oe yok olsun bu dünyadan
Evli erkeklere bakanlar pislik işler yapanlar
Bilmiyorum haklısın ama genede allaha inanmıyorum çünkü ilahi adaleti yaşattı onlara gözümle gördüm
Neyse yapacak bir şey yok hayat devam ediyor
Amin amin çok var. Erkekde aynı kadında özgürüz diye önüne gelene verenler var. İnşallah hepsi kendi pisliğinde boğulsun
Ben sadece bu yaşa kadar aile ile yaşadığın için evlenecek olsan aileden bağ koparmak zor. Diye düşündüm bu yüzden sordum. Bakire misin diye sordum haa haddim değil ama çoğu bozuk çıkıyor evlenme konusunda 25 yaşında 3 kere evlenenler var diye sordum
Peki seni kalbini kıran mı oldu bu yüzden mi böyle geç kaldın evlenme konusunda
Ben zaten buna şaşırıyorum boşanmışlar bile evleniyor ama gel gör ki 30 yaş üstü olanlar ilk evliliğini bile yapamıyor çok tuhaf
Dünya piclerin dünyası olmuş
Öyle sen 10 kere düşünürsün evlenmek için onların ki alışmış kudurmuş meselesi işte
Hayır olmadi ama çocukluğum kavga içinde geçti
Sonra içime kapanık biri oldum
Hmm anladım genelde kalbi kırılan insanlar böyle düşünüyor evlenme konusunda. Bilmiyorum banada nasibinde biri vardır umudunu kaybetme diyorlar artık küfür ediyorum dedim evlenme lafını açanı sövüyorum çevremde
Öyle
Nasib yalan boş işler inanma
İster istemez oluyorsun çünkü bir zamanlar arkadasın olan hatta kardeşin bile olsa evlenip gidince kimsesiz kalıyorsun kimse seni hatırlamıyor benimde aynı
Kuzenlerim bile hepsi evlendi sorun galiba bende mi diye insan kendine soruyor
Nasip var ama aramak lazım. Bak ben zamanında birini sevdim ailem istemedi olmadı ayrıldım. Sonra aradan 10 sene sonra ailem evlen dedi birini buldum ailem olsun dedi çabaladım pisliğin teki. Çıktı aileme dedim. Evlen evlen dediniz al pislik çıktı zamanında sevdim. Olmadı şimdi sırf siz istiyorsunuz diye de evlenmem artık dedim
Görücü usulü denedin mi
Sorun sende değil yaş ilerledikçe çok düşünüyor insan korkuyor ben evlenmekten korkuyorum ya
Hayır denemedim hiç
Aileni dinleme
Bak daha 2 gün önce adam karısı hamile birde başka adamla arabada yakalanıyor kurşun yağmuruna tutmuş 2 si ölmüş karnındaki çocukta öldü böyle iğrenç insanları görünce bende evlenmekten korkuyorum
Yazikkkk gerçekten noldu bu insanlara böyle insan nasıl aldatır ya aklım almıyor ben bile evli bir çift görünce bakamıyorum bile yanlış anlarlar diye
Dinlemiyorum artık. Benim evlenmem mucize bile olamaz. Bende yaşadığım üzücü şeylerden dolayı kilo aldım. Yaşımda 34 olunca artık amca diyorlar ben öyle artık evlenmeye korkan kafamı kaldırıp kimseye bakmayan kısacası yanlız biri oldum
İşte insanın içinde ors var
Bence insanlık kalmadı kıyamet alameti derler ya hepsi var güven yok saygı yok
Ne amcası ya yasin daha genç
Valla amca diyorlar 34 yaşındayım kilo aldım hep. İşte ya diyet ya da mide ameliyatı zayıflama gerekiyor. Bu hayatta sağlığını kaybedince herşeyi boşveriyor insan. Amca mıyım bilmem ama ben yanlızlık seven biri olmadım ama yanlız kaldım
Kaç kilosun ki
Takma bence ya gerçekten ben bile takmıyorum artık
Zaten ölecegiz bir gün
Hayatımın kısaca özeti ne biliyor musun. İnsan bir yol çizer kendine ve o yola gitmek için çabalar. Ama benim bir yolum kalmadı. Nereye gidiyorum bilmiyorum
Ölüm keşke kurtuluş olsa. Ben ölümle burun buruna geldim kaçkere. Ölüm sonumuz kaçınılmaz ama. İnsan bir yolu olmalı yoksa nereye gidiyor gittiğin yol çıkmaz bir yol mu uçurum mu bataklık mı bilemezsin
Ben sadece evlenmekten korkuyorum çünkü insanların gerçekten evlilik nedemek insanlık nedemek bilmiyor
Boyum 175 kilom 160.. bir ara 152 kiloydum. Kendi çabamla 100 e düştüm. Sonra bahsettiğim olayların üzüntüsü gene bu kilolara gelince amca oldum. Herkes diyor sen kendine bakmazsan biri neden seni sevsin. Doğru diyorlar kilo bela bir şey. . Mide ameliyatı olmayı kafaya koydum ama kimi olma bogazını tut eskiden yaptın gene yaparsın diyorlar
Her şey zaten dış görünüş olmuş insanlar sırf güzel diye seviyor yoksa gerçek sevgi diye bir şey yok
Bilmiyorum ben dış görünüşüne bakmıyorum. İnsan olsun dedim hep. Ama sanırım haklısın insanlar bir ürün alırken bile paketinin süsüne püsüne aldanıyor önce. Bende kendimi toplamaya karar verdim. Bakalım ama evlenmek artık hayalim bile değil amcalara evlenmesin
Bence insanın kaderi güzel. Olmalı yoksa ne yapsak boş
Bence bizde uyuyalım hiç bir şey olmasa bile sabah olur en azından
Abime
Bende aynıyım namuslu olduğumuzu gösterir 🥰
Asosyal derim
Muhtemelen öyle ve pısırık
Belki de doğru kişi çıkmadı
kendini beğenmiş birisi gibi düşünebilirim
Asosyal
Güzel düşünürüm normal olabilir ya
bakiredir, kolay kolay vermez
Normal tabi kii
Olabilir
O kız sen misin?
nöyle sevam et bu yaşa kadar gelmişsin
Normaidir
Bana denk gelmesin
Güzel düşünürüm eğer gerçekse
Karım yapardım
Tehlikeli
Çok güzel
Şaşırırım:) ama tercih meselesi
Çok iyi bence
Jelatini açılmamış kız
Gereksız düşünüyorum
Çok geri kalmış
Nasıl yaşamış bu yaşa kadar gelmiş derdim
hafıza kaybı geçirdiğinizi düşünürüm
Olabilir böyle seyler
Evlenirim
Mutlu olsun
Olabilir şaşırılacak bir durum değil bence
Kafa dengini bulamamıştır. Normal yani
İçe kapanık çekingen derim
Çok fena azgındır
Ciddi düşünürüm
Hiç bir şey
Çok seçicidir ya da korkak
😞canın saolsun
Yangın yeridir o kız net
Bişe düşünmem
Ne güzel var mı öyle biri
Bir şey düşünmem
Ne güzel tertemiz
Külahımı anlat 😂😂
Âlâ derim
Sartlar kosullar el vermemistir derim
ailesi kesin muhafazakar ve tutucudur derim
hiçbir şey düşünmem
eline kuvvet :D
Melek olduğunu düşünürüm
Güzel değildir öyleyse normal olmaması
Düşünmem. Benimle olabilir.
Biraz ilginç
Olabilir
Yalan söylediğini.
Allah sahibine bağışlasın
Hakkında hayırlısını