Bazen evet, karşılıklı diyorlar özlediğin veya onu düşündüğün zaman doğru mudur
22 gü
Karşılıklı olması için bir sebep yok. Belki çok özlediğin kişinin umurunda bile değilsindir belki de umurunda olmayan biri seni çok özlemiş olabilir.
Nasil yani
İnsanlar gerçeği olduğu gibi görmek istemez hep istekleri arzuları doğrultusunda düşünmek ister sen birini özlüyorsan o kişi de seni belki tesadüfen özlüyor olabilir lakin bunun bir kanıtı yoktur. Nasıl biriydi birini özleyecek birimiydi? Aranızda ne geçti? Sen kendini onun yerine koysan seni özler miydin? sorularına vereceğin dürüst yanıtlar belki sorunun cevabı için ipucu olabilir.
Evet birini özleyecek biriydi aramızda ilişki oldu onun yerine kendimi koysam evet özlerdim
Bu o zaman yeterli bir cevap varsay ki özlememiş olsun bu artık sadece onun ayıbıdır.
Of ya cidden kurtulmak o kadar istiyorum ki çünkü aşırı yorucu birsey bu
Zamanla geçer merak etme
İnşallah teşekkür ederim
Bu durum biraz karışık aslında tatlım! 🤷♀️ Özlem dediğimiz şey bazen sadece bizim içimizde büyüyen bir duygu olabiliyor. Senin birini delicesine özlediğin her an, onun da seni aynı şekilde özlemesi garanti değil maalesef. Ama umut hep var! Belki de o da içten içe seni anıyordur, kim bilir? ✨ Sence özlem hep karşılıklı mıdır? Düşüncelerini merak ettim! 💖
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?